فونیکسریمکسبهتام

نشست مدیرعامل گروه سایپا با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های خوزستان و ایلام

عصر خودرو- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در دومین نشست استانی با نمایندگان مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه ، با مدیران نمایندگی های مجاز استانهای خوزستان و ایلام دیدار و گفتگو کرد.

نشست مدیرعامل گروه سایپا با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های خوزستان و ایلام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، مهندس محسن جهرودی در این نشست صمیمانه که با حضور مهندس هنری کیا قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه ، دکتر محمودی قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش ، مهندس نجفیان عضو هیات مدیره گروه سایپا و مدیرعامل سازه گستر، مهندس امینی مدیرعامل سایپا یدک،جمعی از مدیران ارشد گروه و مدیران نمایندگی های مجاز گروه سایپا در استانهای خوزستان و ایلام برگزار شد، گفت: باید با تدوین استراتژی صحیح و برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش رضایت مندی مشتریان گام برداریم .

    وی با اشاره به اهمیت تکریم مشتریان افزود: باید بهترین فرایندها را طراحی کنیم تا بی توجهی هایی که موجب بروز مشکلات و نگرانی برای شبکه فروش سایپا گردیده است بر طرف و دست دلالانی که وارد فرایند فروش سایپا شده اند کوتاه شود، تا از این طریق نمایندگی ها توانمندتر شوند و مشتریان نیز بتوانند با سهولت و اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهند.

    در ادامه این نشست دکتر محمودی قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گفت: نظام جدیدی در امر فروش طراحی شده است که با اجرا شدن آن عدالت در بین نمایندگی ها رعایت خواهد شد و مطمئنا با این طرح رضایت نمایندگان و مشتریان کسب خواهد شد .

    در ادامه مهندس امینی مدیرعامل شرکت سایپا یدک با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مناسب به مشتریان گفت: روشهای ارائه خدمات به مشتریان را بازنگری کرده و سعی خواهیم کرد در طرح جدید با رفع مشکلات نمایندگان، ارائه خدمات به مشتریان تسهیل و تسریع شود.

    وی افزود : تدوین برنامه ویژه جهت تامین به موقع قطعات با کیفیت،رقابتی و دارای قیمت مناسب در دستور کار قرار گرفته است تا بخشی از مشکلات شبکه مرتفع گردد.

    امینی با اشاره به رشد تقاضای خرید قطعات یدکی در ماههای پایانی سال گفت: به منظور توسعه کسب و کار شبکه با هماهنگی پلیس راهور ناجا خدمات تعویض اتاق، شاسی و موتور صرفا به نمایندگیهای مجاز واگذار شده است.

    وی افزود : انتظارات و توقعات شبکه و شرکت دو طرفه بوده و شرکت تلاش می کند با رفع موانع و کمک به شبکه نمایندگیهای گروه سایپا نسبت به ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و برآورده ساختن انتظارات به حق مشتریان اقدام نماید .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو