فونیکسریمکسبهتام

اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید

عصر خودرو- طی بخشنامه ای از سوی معاونت فروش و بازرایابی گروه خودرو سازی سایپا شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید اعلام شد.

اعلام شرایط فروش فوری و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا سبکروح- قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان محترم به‌منظور استفاده هموطنان گرامی از خودرو در ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل فوری خودروهای برلیانس سری 300Hو برلیانس کراس با موتور 1650سی سی کرده است.

    وی با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان ارجمند، خانواده برلیانس سری 300Hو برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می کند افزود: فروش این محصولات از ساعت 10صبح روز یک شنبه مورخ 96.11.15  شروع خواهد شد.
    قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درخصوص زمان تحویل گفت: زمان تحویل این محصولات به انتخاب مشتری به صورت تحویل فوری و یا پیش فروش با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت ماه سال 97 درنظر گرفته شده است و هموطنان ارجمند می توانند براساس نیاز خود اقدام به ثبت نام کنند.
    سبکروح درتشریح شرایط فروش و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید تصریح کرد : بسته خدمت سه ستاره رایگان(ویژه فروش نقدی)، قابلیت صلح، سود مشارکت18درصد، سود انصراف 15درصد و بازپرداخت های بلندمدت تسهیلات از شرایط فروش ویژه این محصولات و در راستای جلب رضایت مشتریان خواهد بود.

    گفتنی است از ابتدای بهمن ماه سال جاری شرکت پارس خودرو تولید برلیانس خانواده سری 300H و برلیانس کراس را با موتور1650 سی سی و گیربکس جدید به همراه آپشن، پاورسانروف وکروز کنترل(ویژه برلیانس کراس) آغاز کرده است.
    هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس  www.saipacorp.comو یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو