فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان:

کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود

جدی‌ترین رقیب ما مراکش است

عصر خودرو- دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان گفت: فقدان قطعه‌ساز در الجزایر و کشورهای همسایه آن سبب شده که این شرکت فرانسوی برای واردات قطعات از ایران برنامه‌ریزی کند. از طرف دیگر کیفیت بالای تولید و قیمت تمام شده ارزان سبب شده که ایران گزینه بهتری نسبت به سایر کشورهای منطقه و اروپا برای تامین قطعات باشد.

کیفیت بالا و قیمت تمام شده ارزان دلیل دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایلنا ، آرش محبی‌نژاد در خصوص دعوت پژو از قطعه‌سازان ایرانی برای حضور در الجزایر گفت: شرکت PSA قرار است در الجزایر کارخانه‌ای مشابه با ایکاپ (کارخانه مشترک ایران خودرو و پژو) تاسیس کند و همان تولیدات را نیز در کشور داشته باشد اما مهم‌ترین مشکل آنها این است که در الجزایر قطعه‌سازی وجود ندارد.

    وی ادامه داد: فقدان قطعه‌ساز در الجزایر و کشورهای همسایه آن سبب شده که این شرکت فرانسوی برای واردات قطعات از ایران برنامه‌ریزی کند. از طرف دیگر کیفیت بالای تولید و قیمت تمام شده ارزان سبب شده که ایران گزینه بهتری نسبت به سایر کشورهای منطقه و اروپا برای تامین قطعات باشد.

    محبی نژاد افزود: در مرحله اول تیراژ این کارخانه 80 هزار خودرو است که به تدریج افزایش پیدا می‌کند.  در نمایشگاه خودروی آلمان و پراگ نیز مسئولان فرانسوی اعلام کردند که برای تامین قطعات برنامه‌ریزی مفصلی بر روی ایران دارند و صحبت‌هایی نیز با ما کردند.

    وی خاطرنشان کرد: در کشورهای آن منطقه مراکش نیز در تامین قطعات وضعیت خوبی دارد و در حال پیشرفت است و در واقع این کشور جدی‌ترین رقیب ما است اما ما می‌توانیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی بخشی از تامین قطعات رنو، سیتروئن را که در مراکش در حال تولید است را نیز به عهده بگیریم.

    محبی‌نژاد تصریح کرد: در واقع الجزایر یک مسیر میانبر برای صادرات قطعات ما است و ما باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو