فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های تهران و البرز خبر داد:

هدف گذاری تولید ۸۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۷

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های تهران و البرز گفت: هدف گذاری سایپا برای سال ۹۷، تولید ۸۵۰ هزار دستگاه خودرو است و فروش این تعداد محصول صرفا" از طریق شبکه نمایندگی های سایپا صورت خواهد گرفت.

هدف گذاری تولید ۸۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،  مهندس محسن جهرودی با بیان مطلب فوق ضمن اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور با حضور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مایه مباهات است که سایپا از طریق شرکت های سایپادیزل و زامیاد در طرح های نوسازی ناوگان تجاری کشور که با حضور رئیس جمهور کلید خورد، مشارکت جدی خواهد داشت.

    وی گفت: طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور منجر به خدمات بسیار زیادی برای کشور خواهد شد چون که بر پایه کارشناسی های لازم صورت گرفته و مبنای آن، نوسازی ناوگان تجاری کشور است و دولت 50 درصد از هزینه های این طرح را تقبل می کند که خبر بسیار خوشی برای رانندگان و شرکت های تولیدی است.

    جهرودی با اشاره به برگزاری سومین نشست خود با شبکه نمایندگی های سایپا، افزود: خوشحالم که با نشست امروز بخشی از دغدغه های مدیریتی من در خصوص شبکه نمایندگی ها به پایان رسید و برگزاری این نشست نقطه عطفی در تعامل با نمایندگان سایپا در استان های تهران و البرز است.

    وی تاکید کرد: در این نشست شاهد بودیم که هیجان و نشاط و تعصب به سایپا همچنان موج می زند و این بسیار امیدوار کننده است.

    مدیرعامل سایپا تصریح کرد: اولین دستوری که در گروه سایپا صادر کردم، ممنوعیت فروش محصولات سایپا درخارج از شبکه نمایندگی هاست و تا روزی که مدیرعامل سایپا باشم بر این اصل پای بند خواهم بود.

    جهرودی گفت: همه ما خانواده ای هستیم که در این صنعت ملی فعالیت می کنیم و در تعامل سایپا و شبکه نمایندگی ها، همدلی و همراهی دوطرفه مورد انتظار است.

    وی با اشاره به اینکه سبد محصولات اقتصادی در گروه خودروسازی سایپا ناقص است، خاطرنشان کرد: نبود محصولی بعد از پراید کاملا"  احساس می شود و توسعه و تکمیل سبد محصولات با جدیت دنبال خواهد شد.

    مدیرعامل سایپا در ادامه گفت: مذاکرات جدی در زمینه تولید محصول با یک پلتفرم متوسط 6 خودرویی را آغاز کردیم که از نظر رده قیمتی بتواند جایگزین پراید شود و اطلاع رسانی آن پس از حصول نتایج لازم صورت خواهد گرفت.

    جهرودی تاکید کرد: باید بتوانیم برنامه های کوتاه مدت ولی تاثیرگذار در صنعت خودرو و سایپا اجرا کنیم و امیدوارم که بتوانیم چهره محصول را در سایپا تغییر دهیم و با ایجاد نوآوری در این مجموعه با شتاب بیشتری در مسیر توسعه گام برداریم.

    وی افزود: برای هر ذائقه ای باید بتوانیم یک محصول تولید کنیم و تمرکز بر روی یک رده قیمتی خودرو اشتباه است و توسعه و تکمیل سبد محصولات را با جدیت دنبال خواهیم کرد و نباید ظرفیت داخلی مان را از دست بدهیم.

    مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه باید محصولی را عرضه کنیم که برای سایپا سودآور باشد، تصریح کرد: رابطه بین سایپا و شبکه نمایندگی ها در قالب یک رابطه اقتصادی و سودآور برای دوطرف تعریف می شود.

    جهرودی گفت: نرخ ارز بر روی محصولات سی کی دی گروه سایپا بسیار تاثیرگذار است و چنانچه بتوانیم 5 درصد از هزینه های محصولات سی کی دی را کاهش دهیم، بخش زیادی از هزینه های سایپا را پوشش خواهیم داد.

    وی افزود: سراتو در ابتدای تولید با دلار 3 هزار و 200  تومان به بازار عرضه شده اما هم اکنون قیمت دلار بالای 4 هزار و 800 تومان است و با این شرایط سایپا برای تولید سراتو زیان می دهد که باید در خصوص قیمت گذاری منطقی این خودرو در حاشیه بازار تلاش شود.

    مدیرعامل گروه سایپا در خاتمه گفت: در سایپا محصولات داخلی تولید می کنیم و با تولیدات داخلی امنیت خانواده، اجتماع و کشور تامین می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو