فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران:

ایستگاه‌های قدیمی مترو بازبینی می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بازبینی ایستگاه‌های قدیمی مترو در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم خبر داد.

ایستگاه‌های قدیمی مترو بازبینی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بعدازظهر امروز خروجی ضلع جنوب ایستگاه شادمان با حضور مدیرعامل شرکت مترو، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افتتاح شد.

    محسن پور سید آقایی با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه امروز یکی از مشکلات مسافران با افتتاح در ضلع جنوب ایستگاه شادمان برطرف می‌شود، گفت: ایستگاه شادمان، ایستگاه تبادلی متروی خط چهار و 2 است که به دلیل اینکه تنها یک خروجی آن هم در قسمت شمالی داشت انتقادات مردمی زیادی در خصوص ترافیک انسانی در مبادی ورودی و خروجی این درب وجود داشت، به گونه‌ای که برخی اعتراض می‌کردند که حدود 30 دقیقه زمان لازم است که از در شمالی ایستگاه شادمان که تنها در ورودی و خروجی این ایستگاه است، خارج شوند.

    وی با بیان اینکه به دلیل حل این مشکل، افتتاح این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: با افتتاح درب ضلع جنوبی ایستگاه شادمان، دیگر لازم نیست افرادی که در ضلع جنوبی خیابان آزادی کار دارند از عرض خیابان آزادی عبور کنند.

    معاون شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح این در به بهتر شدن مسیر و خلوت شدن ایستگاه کمک می‌کند، گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات اینچنینی در سایر ایستگاه‌ها را مرتفع کنیم.

    وی با بیان اینکه در این ایستگاه همزمان با ایجاد در خروجی، هواسازهایی نیز برای ایستگاه و تونل خط چهار در نظر گرفته شده، گفت: برای انجام این پروژه 13 میلیارد تومان هزینه شده که البته هنوز کامل نیست و برای کامل شدن سرویس دهی حداقل 20 میلیارد تومان هزینه لازم است تا علاوه بر حل مشکلات فعلی زیرگذری نیز برای دسترسی بهتر مردم ایجاد کنیم.

    پورسیدآقایی در پاسخ به این سوال که برخی ایستگاه‌هایی که قدیمی ساخت هستند مشکلاتی همچون نبود پله برقی و عدم وجود دسترسی‌های مناسب دارند، گفت: در حال بازبینی برخی ایستگاه‌ها هستیم و مطالعات آن انجام شده است. به گونه‌ای که در ایستگاه 15 خرداد زیرگذری بین غرب و شرق خیابان 15 خرداد طراحی شده که به ایستگاه مترو متصل خواهد شد و باید بگویم ظرف سه تا پنج ماه آینده خروجی جدیدی در ایستگاه متروی 15 خرداد ایجاد می‌شود.

    وی با بیان اینکه ما مشکلات مردم در مترو را می‌دانیم و در حال حل آنها با انجام مطالعات مختلف هستیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو، گفت: ما پیشنهادات خود را به شورای شهر در قالب لایحه‌ای ارائه کردیم و باید ببینیم که در شورای شهر با توجه به سیاست‌های موجود چه ارقامی تصویب می‌شود.

    معاون شهردار تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما درباره بلیت تک سفره این بود که بلیت از 800 تومان به 1000 تومان افزایش یابد، گفت: در لایحه جدید ذکر شده است که افزایش نرخ بلیت مترو صرف خرید واگن جدید می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو