فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه "خودرو امروز" منتشر کرد:

نقاب جدید کوچکترین بنز

عصر خودرو- شنبه، بیست و یکم بهمن ماه سیصد و هشتادمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه های شاسی بلند و آپشن به روی دکه خواهد رفت.

نقاب جدید کوچکترین بنز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو امروز پرونده این هفته خود را با صحبت های فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در خصوص تعرفه خودروهای هیبرید آغاز  و با "خبر ورود جدیدترین خودروهای جیلی به ایران" و "ترخیص نخستین سری از خودروهای سراتو و اسپورتیج"، رویدادهای هفته پیش را مرور می کند.

    "نگهبانان گران قیمت خودرو" بازارگردی این هفته است که به بررسی بازار انواع دزدگیر خودرو و جدیدترین قیمت محصولات این بازار می پردازد. جهان خودرو نیز در این شماره "ارزان ترین فورد"، "مرسدس بنز A Class 2019" و "کراس اوور کوپه پژو" را معرفی خواهد کرد.

    خودرو امروزی ها با "جوخه آتش" بک فایر و علت های آن را تشریح می کنند و با "پدران موفق، فرزندان خلف" به معرفی برندهایی که توسط یک گروه خودروسازی تاسیس و موفق شدند، می پردازند.

    خودرو امروز پلاس این هفته کار خود را با ملاقات با سدان جدید کارمانیا آغاز می کند و در ادامه به بررسی اخبار حوزه موتورسیکلت در ایران و جهان می پردازد. ماشین سنگین این شماره  هم "تلاش 4 کمپانی برای داشتن کابین مشترک" را به نمایش می گذارد.
    علاقمندان به مقایسه خودروها این هفته می توانند با "اسپرت با چاشنی لوکس" به ملاقات ب ام و 3.3L 1974 بروند و درآخر نیز عیب یابی خودرو به زبان ساده نکات مهم حین تعمیر خودرو را تشریح خواهد کرد.

    در ضمیمه شاسی بلند شانزدهم با "صفی از بلندقامتان بر روی فرش قرمز" آشنا می شویم و به آزمایش فنی و بررسی قابلیت های آفرود موسو 3200 می پردازیم . در ادامه نیز "نگاهی به زندگی خرس آمریکایی"، "بررسی سانگ یانگ رکستون در بازار کشور" و "آشنایی با گیربکس کمک" را خواهیم خواند.

    هشتمین شماره از ضمیمه آپشن هم با مطالب "معرفی آپشن خودروهای مرسدس بنز با چاشنی Klassen"، "آشنایی با نرم افزار تخصصی آپشن های فراری"، "مقایسه امکانات و آپشن های 7 خودرو تولید ایران"، "نگاهی به خاص ترین آپشن های آخرین نسل ولوو FH" و ده ها مطلب خواندنی دیگر همراه خوانندگان همیشگی هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو