فونیکسریمکسبهتام

برنامه ماهیندرا، ماهیندرا (M&M) برای ورود به بازار ایران

عصر خودرو- برند ماهیندرا، ماهیندرا ( M & M) در راه ورود به ایران با محصولاتی همچون XUV۵۰۰ و KUV۱۰۰ و پیکاپ اسکورپیو می باشد و در صدد خاتمه دادن به سلطه و فراگیری برندهای فرانسوی و دیگر خودروهای اروپائی در این بازار است که در رابطه با موارد ایمنی و ضوابط قانونی، سخت گیرتر برخورد می کند.

برنامه ماهیندرا، ماهیندرا (M&M) برای ورود به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این شرکت قراردادی را برای همکاری با یک گروه تجاری محلی امضا کرده است که انتظار می رود در اواخر امسال به اجرا درآید. دفتر  مرکزی M & M در شهر بمبئی، چندی است که در حال فروش تجهیزات کشاورزی، تراکتور و سایر محصولات در این کشور است.

    به گفته سخنگوی این کمپانی، جهت واردات و توزیع محصولات، ماهیندرا  با شرکت عظیم خودرو قراداد همکاری بسته است.

    طبق نظر سخنگوی این برند، ایران دارای یک بازار رقابتی و ظرفیت قابل تاملی است و در عین حال می تواند با آخرین قوانین و استانداردهای وسائل نقلیه اروپائی، مطابقت داشته باشد. محصولات XUV500, KUV100 و پیکاپ ماهیندرا اسکورپیو در نمایشگاه خودرو تهران  در ماه نوامبر رونمایی و با استقبال خوبی روبرو شده و در اواخر سال 2018، مورد بررسی بیشتری برای بازار ایران قرار خواهند گرفت.

    گزارش شده است که در ماه می سال گذشته Pininfarina متعلق به گروه ماهیندرا،  قرارداد 70 میلیون پوندی با ایران خودرو برای تولید یک پلت فرم جدید امضا کرده است که بتواند حداقل چهار وسیله نقلیه را تحت پوشش قرار دهد.

    "پینین فارینا" یک شرکت طراحی و مهندسی ایتالیائی است که گفته شده در تمام مراحل اجرائی این محصول، از طراحی کانسپت تا تولید نهائی آن نقش داشته است.

    به گزارش منابع خبری، ایران اخیرا ، استانداردهای خودرویی اش  را جهت هر چه نزدیک کردن به کشورهای اروپائی ارتقاء داده است.

    علاوه بر این، کشور به درجه بالایی از بومی سازی وسایل نقلیه احتیاج دارد و در غیر این صورت مالیات واردات سنگینی را باید متحمل شود. در عین حال که ایران دارای بازاری رقابتی است، فرصت های زیادی نیز برای رشد و توسعه نیز مهیا می کند.

    نباید فراموش کرد که صنعت خودرو پس از نفت و گاز، بزرگترین بخش درآمد و اشتغال در ایران است بطوریکه 4 درصد شغل جمعیت کشور و 10 درصد تولید داخلی را شامل می شود.

    طبق نظریه کارشناسان، خودروسازی ایران بین سال های 2000 تا 2013، رشد چشمگیری در تولید محصولات را تجربه کرد که پس از آغاز شدت گیری تحریم های بین المللی در 2013، تا حدودی فروکش کرد. هر چند که دوباره پس از معاهدات هسته ای در سال 2015 و قراردادهای بسته شده همچون رنو ، پژو و سیتروئن، دگرباره نمودار صعودی را شاهد بوده ایم و در این میان خودروسازان چینی نیز در تکاپو برای حضور در این بازار بزرگ بوده اند.

    دولت ایران گزارش داد که برای حدود 40 تولیدکننده خودرو خارجی که مایل به شروع کسب و کار در کشور هستند، گواهی صادر کرده است.

    بازار خودرو ایران توسط شرکت ایران خودرو و سایپا  تحت عنوان شرکت های دولتی توسعه و نوسازی صنعتی، اداره و تحت الشعاع قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو