فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی «عصرخودرو»

بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت

عصر خودرو- در این مطلب سعی خواهیم داشت تا آپشن‌های برجسته خودروهای خاص و بسیار گران‌قیمت را برای شما معرفی کنیم؛ آپشن‌هایی که بعضا با سفارش هر یک از آنها قیمت خودروی مورد نظر تا ۲ برابر افزایش پیدا می‌کند و البته کمک شایانی به خاص‌تر‌شدن خودروی سفارشی شما خواهد کرد.

بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،‌ این آپشن‌های گران‌قیمت که به نوعی فراتر از آپشن‌های خودروهای معمولی تلقی می‌شوند، می‌توانند به طور کلی خودروی شما در میان سایر خودروهای هم‌ردیف عرضه‌شده در آن برند را بسیار متمایز کنند. پس با این تفاسیر همراه ما باشید با بررسی برترین آپشن‌های خودروهای خاص و زیبا که اغلب ثروتمندان خاورمیانه و آمریکایی مالک درجه یک آنها هستند.

     

    پاگانی با طعم لامپو
    پاگانی این بار برای خاص‌تر جلوه داده‌شدن مدل افسانه‌ای وایرا دست به دامان کمپانی معروف لامپو ایتالیا شده است. بدنه‌ای تماما فیبرکربنی که با دو رنگ سفید و حنایی پوشانده شده است به همراه چرم بسیار باکیفیت ایتالیایی که تمام کابین را فراگرفته است از نقاط قوت این آپشن بسیار خاص محسوب می‌شود. همچنین در زیر رینگ‌های فورج‌کاری شده طلایی رنگ آن نیز کالیپرهایی با رنگ پرچم ایتالیا پنهان شده است. در ضمن باید گفت ورودی‌ها هوا نیز دچار تغییر شده‌اند اما پیشرانه AMG 790 اسب بخاری آن بدون تغییر باقی مانده است. هنوز از قیمت رسمی این آپشن بسیار گران‌قیمت پاگانی برای مدل هوایرا خبری نیست اما گفته می‌شود می‌توان برچسب 2.5 تا 3 میلیون دلاری را برای این ‌هایپرکار در نظر گرفت.

     

    فانتوم با نهایت اشرافی گری
    مدت زیادی از معرفی رولزرویس فانتوم جدید نمی‌گذرد اما همچنان کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت آن منتقدان را شگفت‌زده کرده است. علاوه بر آپشن‌هایی نظیر سیستم تعلیق بادی، تنظیمات مختلف شاسی، نورپردازی فوق‌العاده، سیستم تهویه مطبوع بسیار پیشرفته و ...‌ رولزرویس برای خودروی اشرافی پرچمدار خود آپشنی به نام The Gallery را معرفی کرده است. به کمک این آپشن شما می‌توانید طرح‌های بسیار زیبا و مختلفی را ‌روی داشبورد فانتوم جدید خود ببینید که با وضوح هر چه بالاتر به نمایش در‌می‌آید. قیمت پایه این خودرو در حدود 650 هزار دلار است که با آپشن‌های سفارشی مشتریان قطعا به یک میلیون دلار هم خواهد رسید.

     

    هلکت با عضله‌های بیشتر
    قدرت دیوانه‌وار و شتاب دیدنی این محصول منحصر‌به‌فرد کمپانی داج یقینا بر کسی پوشیده نیست. اما داج به‌تازگی از هلکت مدل 2018 خود رونمایی کرده است که با آپشن بدنه پهن‌تر به بازار قابل عرضه خواهد بود. گلگیرهای جدید این آپشن باعث می‌شود تا هکلت افزایش پهنای 9 سانتی‌متری را تجربه کند. همچنین رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی مخصوص و لاستیک‌های پیرلی نیز به صورت استاندارد همراه با این آپشن به مشتری ارائه خواهند شد. چلنجر SRT هلکت 2018 علاوه بر گلگیرهای پهن دارای ورودی مرکزی هوا ‌روی کاپوت، چراغ‌های جلوی انحصاری و جلوپنجره خاص مدل هلکت و نشان‌های روی گلگیر و همچنین سیستم ترمز استاندارد برمبو است. شما با سفارش این آپشن بدنه برای هلکت می‌توانید در حدود 2 ثانیه پیست مخصوص داج را زودتر دور بزنید و یا نیروی جانبی را تا 0.97 جی بهبود ببخشید. لازم به ذکر است قیمت این عجوبه آمریکایی از 72 هزار دلار آغاز خواهد شد.

     

    Project One AMG با جنون فرمول یک
    حتما خبرهای موجود برای سریع‌ترین مرسدس بنز تاریخ به گوش شما هم رسیده است؛ خودرویی که با تکنولوژی خالص خودروهای بی‌نظیر مرسدس در مسابقات قهرمانی فرمول یک به بازار عرضه خواهد شد و تنها 275 دستگاه از آن ساخته می‌شود. این خودروی 2.7 میلیون دلاری که قدرتی بیش از 1000 اسب بخار خواهد داشت و از ترکیب دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی برای قوای محرکه خود استفاده می‌کند، آپشن‌های عجیب و غریبی دارد که برای خودروهای شهری کاملا غریبه است. نخست غربیلک فرمان آن است که هیچ شباهتی به خودروهای شهری ندارد و مستطیل‌شکل است و مرحله بعدی صندلی‌های ثابت پروجکت وان است که در جای خود ثابت بوده و به هیچ عنوان قابل تنظیم نیستند اما در عوض شما می‌توانید پدال‌های گاز و ترمز را به عقب و یا جلو ببرید تا این کاستی جبران شود.

     

    نویسنده: محمد ملکی زاده

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو