فونیکسریمکسبهتام

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

صرفه جویی ۷۰میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح «GPS» درسیستان وبلوچستان

عصر خودرو- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح نصب «GPS» بر روی ۸ هزار و ۴۰۰ خودروی سنگین ماهانه ۷۰ میلیون لیتر سوخت در این استان صرفه جویی شده است.

صرفه جویی ۷۰میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح «GPS» درسیستان وبلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید دانیال محبی در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز تا قبل از دولت دوازدهم بر اساس دستورالعمل ها و آیین نامه ها بود و برای اولین بار در کشور در دولت دوازدهم این موضوع قانونمند شده است.

    استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بر روی ٨ هزار و ٤۰۰ خودروی سنگین برنامه کنترلی «gps» نصب شده است، افزود: با اجرای این طرح ٧۰ میلیون لیتر سوخت در ماه در سطح استان صرفه جویی شده است.

    وی با اشاره به حجم بالای قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان، ادامه داد: عدم موفقیت در تامین قانونی سوخت بازارهای مصرف کشورهای همسایه، افزایش قاچاق سوخت در استان را در پی داشته است.

    محبی، اتخاذ تدابیر کنترلی بیشتر در مرز، صادرات قانونمند سوخت، کنترل و مبارزه سامانه ای و ساماندهی مصرف سوخت در استان را از راهکارهای اساسی مقابله با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان برشمرد.

    گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضا این کمیسیون گزارشی از اقدامات خود در خصوص مقابله با قاچاق سوخت ارائه کردند و در پایان نیز بر هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه های مسئول در مبارزه با پدیده شوم قاچاق تاکید شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط