فونیکسریمکسبهتام

فعالیت ۱۵ نمایندگی خودرو سایپا در سیستان و بلوچستان

عصر خودرو- رئیس انجمن خودروسازی سایپا در سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۵ نمایندگی ساپیا در این استان با کارآفرینی ۷۵۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ۱۵ نمایندگی خودرو سایپا در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، شهرزاد مهاجر  اظهار داشت: هر نمایندگی سایپا در سیستان و بلوچستان حداقل با سرمایه گذاری حدود 30 میلیارد ریال مشغول به فعالیت است.
    وی با اشاره به نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته در زاهدان گفت: در این نمایشگاه 70 درصد اهداف نمایندگی های خودروسازی سایپا در سیستان و بلوچستان با توجه به استقبال خود شهروندان محقق شده است.
    وی بیان کرد: با توجه به اینکه جلب رضایت مشتریان یکی از اصول مهم شرکت سایپاست نمایندگی این شرکت خودروسازی در شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را در این راه بکار گرفته است.
    وی افزایش قیمت خودروها را ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه برای سازندگان آنها ذکر کرد.
    مهاجر سنگ اندازی برخی نهادها نظیر اداره کل دارایی و بیمه تامین اجتماعی را از جمله مشکلات فعالان این حوزه در سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: نمایندگی های خودرو در این استان درآمد چندانی همانند سایر استان های کشور ندارد و امکان دارد به دلیل مشکلات مالی شاهد تاخیر در پرداخت دارایی و بیمه شوند که متاسفانه به دلیل همکاری نکردن این ارگان ها شاهد جریمه پرداخت می شوند.
    وی تاکید کرد: در کشورهای مختلف دنیا زمانی که فعالان اقتصادی زمینه اشتغال برای سایر افراد جامعه را فراهم می کنند بسیار مورد حمایت قرار می گیرند اما حمایت از تلاشگران بخش های تولیدی و خدماتی در سیستان و بلوچستان مطلوب نیست که این امر فرار سرمایه گذاری را در این بخش ها به همراه دارد.
    وی با اشاره به بازار کشورهای همسایه سیستان و بلوچستان در زمینه خودرو سازی گفت: تاکنون شرکت خودروسازی سایپا صادراتی به کشورهای همجوار این استان نداشته اما با اقدامات انجام شده در تلاش هستیم با توجه به نیاز بازار پاکستان به نیسان و زامیاد با فراهم کردن زمینه این محصول را به آن کشور صادر کنیم.
    به گزارش ایرنا نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته 27 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان گشایش یافت.
    علاقمندان تا 30 بهمن از ساعت 15 تا 21 می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
    به گفته رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه 40 شرکت خودروسازی و صنایع وابسته محصولات خود را در قالب افزون بر 40 غرفه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
    نادر میرشکار ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی داخلی و صنایع وابسته را از مهترین دلایل برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
    وی افزود: این نمایشگاه به همت شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) درحال برگزاری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو