فونیکسریمکسبهتام

تعیین صلاحیت کارشناسان فنی شرکت رنا

عصر خودرو- سمینار آموزشی و تخصصی کارشناسان فنی و گارانتی شبکه نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد.

تعیین صلاحیت کارشناسان فنی شرکت رنا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، هشتمین سمینار آموزشی و تخصصی و ششمین دوره آزمون هماهنگ تعیین صلاحیت کارشناسان  فنی  و گارانتی شبکه نمایندگی های مجاز شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد. ‎‎
    بر اساس این گزارش؛ در این همایش آزمون جامع فنی جهت ارزیابی سطح دانسته‌های علمی و تجربه‌های عملی کارشناسان فنی و گارانتی مستقر در نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور شرکت خدمات فنی رنا انجام شد.
    محمدرضا مهری، معاون مدیرعامل درحوزه خدمات پس ازفروش دراین مراسم گفت: شرکت خدمات فنی رنا توانسته از هم‌افزایی الگوهای فنی خودروسازان بزرگ یک الگوی مناسب در کشور تهیه کند و به عنوان یک نمونه استاندارد شده در جهان جزو فهرست‌ها قرار گیرد.
    وی ضمن مرور توسعه نقش و وظایف کارشناسان فنی و گارانتی به نقش مؤثر آنان اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده هرنمایندگی ‌که ‌کارشناس فنی فعال وپرکارتری دارد، آن نمایندگی ازجوانب متفاوت به روز شده است و در ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مشتری موفق تر عمل کرده، کسب و کارش از رونق بیشتری برخوردار شده و رانندگان تمایل بیشتری برای مراجعه به آن نمایندگی دارند. درضمن یک بُعد رونق کسب و کار، میزان درآمد حاصل از فروش قطعات است که شرکت رنا هم تأکید بسیاری بر کسب سهم بازار قطعات دارد.
    مهری در ادامه افزود: پایه و اساس توسعه خدمات پس از فروش استفاده از قطعات است. در این خصوص با توجه به وجود قطعات تقلبی و زیان های هنگفت ناشی استفاده از این قطعات در خودروها، نقش کارشناسان فنی که ارتباط تنگاتنگی با مشتریان دارند بسیار مهم جلوه می کند.
    شایان ذکر است شبکه نمایندگی های رنا در سراسر کشور از بالاترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز تعمیراتی دنیا بهره مند هستند، همچنین پیچیدگی فنی خودروهای تولیدی سایپادیزل باعث شده تا مشتریان نیازهای تعمیراتی خود را در داخل شبکه برطرف کنند، لذا در این خصوص کارشناسان فنی و گارانتی با تخصص و تجربه ای که دارند بسیار تاثیر گذارند.
    درپایان این ‌همایش  نمایندگی های برتر این حوزه با اهداء هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو