فونیکسریمکسبهتام

آمادگی شرکت‌های خودروساز برای اجرای طرح نوسازی ناوگان سنگین

عصر خودرو- شرکت‌های خودروساز برای مشارکت در اجرای موفق طرح ملی نوسازی ناوگان سنگین اعلام آمادگی کردند.

آمادگی شرکت‌های خودروساز برای اجرای طرح نوسازی ناوگان سنگین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صداوسیما، در جلسه ای که با حضور رییس هیئت عامل ایدرو ، معاون و مدیر توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، و مدیران عامل و نمایندگان خودروسازان تجاری فعال در محل ستاد طرح در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد، ضمن تببین اهداف طرح و بحث در خصوص الزامات اجرایی ، نسبت به آماده سازی شرکت های خودروساز برای مشارکت در اجرای موفق این طرح ملی تاکید شد.
    رییس هیئت عامل ایدرو در این جلسه با اشاره به منافع طرح نوسازی ناوگان خودرو های سنگین برای کشور و مردم، بر استفاده از فرصت پیش آمده برای فعال سازی ظرفیت های موجود در کشور در بخش های تولید قطعات و مجموعه های مورد نیاز تاکید کرد.
    به گفته منصور معظمی، پیش نیازهای طرح با دستور مستقیم رئیس جمهور مهیا شده و تمام دست اندرکاران در بدنه دولت در اجرای مناسب طرح مشارکت فعال خواهند داشت و بر این اساس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز تمامی تلاش خود را با همکاری شرکت های خودرو سازی در اجرای مناسب این طرح بکار خواهد گرفت.
    بهزاد اعتمادی «معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو» نیز با اشاره به ماموریت محول شده به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در خصوص مدیریت اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده تجاری از طریق تشکیل ستاد طرح با مشارکت نمایندگان کلیه ذینفعان ، نسبت به تبیین جزئیات طرح و مدل پیشنهادی برای اجرایی شدن آن پرداخت و از نمایندگان خودروسازان تجاری درخواست کرد دیدگاه های خود را نسبت طرح تهیه شده ارایه کنند.
    در ادامه ، امیر حسین قناتی مدیر کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به موارد جمع بندی شده با نمایندگان دستگاه‌های دولتی، از نمایندگان شرکت‌های خودروساز تجاری درخواست کرد با بررسی همه جوانب ، با رویکرد اجرایی، در تکمیل و اصلاح طرح مشارکت کنند.
    بر این اساس مقرر شد نمایندگان شرکت ها ضمن اعلام نظر در خصوص مشکلات و چالش‌های احتمالی اجرای طرح ، نسبت به بررسی جزیی طرح ارایه شده اقدام کنند و تمام پیشنهادهای تکمیلی و اصلاحی خود را به صورت مکتوب به معاونت توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو ارایه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو