فونیکسریمکسبهتام

کلانتری خبر داد:

۸۵ درصد از مصوبات‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران اجرایی شده است

عصر خودرو- مدیر کل اداره‌ سازمان‌ حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: ۳۲ مصوبه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران به صورت کامل اجرایی شده که ۳۲ مصوبه دیگر آن نیز در حال اجرا است.

۸۵ درصد از مصوبات‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران اجرایی شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،کیومرث‌ کلانتری مدیر کل اداره‌ سازمان‌ حفاظت محیط زیست استان تهران در یازدهمین جلسه‌ کارگروه‌ کاهش آلودگی هوای استان تهران اظهار کرد: در این جلسه دستگاه‌ها گزارشی از اقدامات خود را در خصوص‌ حوزه‌های مختلف‌ ارائه کردند که 85 درصد از مصوبات‌ 10 جلسه‌ گذشته کارگروه آلودگی هوا اجرایی شده بود.
    وی افزود: 32 مصوبه‌ کارگروه آلودگی هوا کاملاً به اجرا رسیده بود، 32 مصوبه در دست اجرا است و بقیه مصوبات بدون اجرایی مانده است که آن به دلیل فراهم نشدن مقدمات‌ مصوبات است.

    کلانتری تصریح کرد: در این جلسه‌ برنامه های توسعه حمل و نقل عمومی، تأمین اعتبارات و همچنین اختصاص منابع‌ برای توسعه حمل و نقل عمومی و هم زیرساخت‌های توسعه فضای سبز در سطح استان تهران ارائه شد.

    وی ادامه داد: خوشبختانه وزارت نیرو و آب‌ منطقه‌ای استان تهران اقداماتی در راستای هدایت پساب‌های خام و ورود آن به رودخانه‌های جنوب تهران انجام داده است و قرار بر این شد که این پروژه‌ را با سرعت به اجرا برساند.

    مدیر کل اداره‌ سازمان‌ حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: یکی از پروژه‌های خیلی مهم در استان تهران‌ کنترل بوی ناشی از پساب‌های سرگردان بود که در آن منطقه متساعد‌ می‌شد.

    وی افزود: در این جلسه همچنین‌ بر توسعه زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و فرهنگ دوچرخه‌سواری نیز اشاره کردیم‌.

    کلانتری گفت: در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران بر توسعه خدمات الکترونیکی و زیرساخت‌های دولت الکترونیک‌ در کلانشهر تهران تأکید کردیم که مقرر شد دستگاه‌هایی که اقدامات آنها صورت نگرفته است در جلسات بعدی معرفی شوند.

    وی افزود: در این جلسه برای استانداردسازی موتورخانه‌های ساختمان‌های بزرگ فعالیت‌های خوبی صورت گرفته بود و همچنین سازمان آب برای کنترل و مهار و مدیریت پساب‌های جنوب تهران گزارش خود را ارائه داد.

    مدیر کل اداره‌ سازمان‌ حفاظت محیط زیست استان تهران بیان کرد: ارائه گزارش کلی منابع طبیعی در راستای توسعه فضای سبز استان تهران با توجه به فصل درخت‌کاری در این جلسه صورت گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو