فونیکسریمکسبهتام

محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت در نشست خبری امروز عنوان کرد:

تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت در نشست خبری با اشاره به حکم دیوان عدالت اداری گفت: تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد.

تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محسن صالحی نیا، همچنین درباره داخلی سازی محصولات پژو نیزگفت: به دلیل یکسان بودن پلتفرم 2008 و 301 و 208، تولید و داخلی سازی این خودرو با سرعت انجام خواهد شد.

    او در ادامه نیز با اشاره به اینکه تولید خودرو در 10 ماه سال جاری از مجموع تولید خودرو در سال گذشته عبور کرده است گفت: تولید خودرو در 10 ماهه سال جاری به یک‌میلیون و 410 هزار دستگاه رسیده است که از یک‌میلیون و 365هزار دستگاه کل سال گذشته عبور کرده و تولید تا پایان سال با روند فعلی به یک‌میلیون و 550هزار دستگاه خواهد رسید.

    معاون وزیر صنعت تولید ایکاپ تاکنون را حدود 2 هزار و 200 دستگاه اعلام کرد و گفت: هم اکنون تولید روزانه ایکاپ 90 دستگاه در روز است و سال آینده به 120 دستگاه در روز می رسد به گفته قطعه سازان از نحوه قراردادها، شیوه پرداختها و گرید بندی قراردادهای خود با ایکاپ راضی هستند.

    صالحی نیا در بخش دیگری نیز به انتشار اوراق مرابحه برای حمایت از قطعه سازان اشاره کرد و گفت:‌ برای حمایت از قطعه سازان اوراق مرابحه با همکاری شبکه بانکی به زودی منتشر می شود، نوسازی و  بهسازی خطوط تولید قطعه سازها در دستور کار است.

    او درباره قرارداد سایپا نیز گفت: هر چند قرارداد سایپا سیتروئن روال طبیعی خود را طی می کند اما از برنامه حدود دوماه عقب هست، جای نگرانی نیست و قرار است اواسط تیرماه استارت کار شروع شود.

    صالحی نیا ادامه داد: در راستای قرارداد ماموت و فولکس واگن با حدود 29 قطعه ساز قرارداد منعقد شده است، این قرارداد با 30 تولید داخلی آغاز می شود، بر اساس پیش بینی ها و قولی که سرمایه گذار داده است از شهریورماه تولید در محل کارخانه را خواهیم داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو