فونیکسریمکسبهتام

شمارمراجعان به مراکزمعاینه فنی خودرودرشیراز افزایش یافت

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز گفت: با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال ۹۶، شاهد افزایش چشمگیر مراجعان به مراکز معاینه فنی خودرو در این شهر هستیم.

شمارمراجعان به مراکزمعاینه فنی خودرودرشیراز افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حمید رضا ناصری  افزود: هم اینک پنج مرکز معاینه فنی خودرو در شیراز مشغول فعالیت هستند که تا 29 اسفند 96 از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 18 به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

    وی ادامه داد: فعالیت این مراکز از دوم فروردین ماه آغاز خواهد شد و به جز 13 فروردین در دیگر ایام تعطیلات نوروزی از ساعت هشت صبح تا 17 در خدمت مراجعه کنندگان خواهند بود.
    او اظهار کرد: بر این اساس، دارندگان خودروهای 2 گانه سوز و بنزین سوز می توانند به مرکز شماره یک واقع در خیابان ساحلی شرقی جنب حوزه نظام وظیفه، مرکز شماره 2 در بولوار امیرکبیر جنب مرکز شماره گذاری، مرکز شماره سه در بولوار امیرکبیر خیابان فاخته (ورودی کارخانه سیمان)، مرکز شماره چهار واقع در دوکوهک جنب پمپ بنزین خلیج فارس و مرکز شماره پنج در بولوار خلیج فارس جنب جایگاه نیکان مراجعه کنند.
    مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری شیراز گفت: شهروندان و مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو می توانند در صورت داشتن انتقاد، شکایت یا پیشنهاد با سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری شیراز یا تلفن 37354776 دفتر ستاد معاینه فنی در شیراز تماس بگیرند.
    ناصری گفت: با توجه به کمبود مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شیراز، بر اساس مصوبات کارگروه استانی ستاد معاینه فنی در سال جاری، این ستاد از طریق مشارکت بخش خصوصی، نسبت به راه اندازی و افتتاح چهار مرکز معاینه فنی دیگر در چهار منطقه کارشناسی شده اقدام خواهد کرد.
    او اضافه کرد: نظر به اهمیت موضوع تست و معاینه فنی اتوبوس های گازسوز و دیزلی ناوگان و سایر خودروهای سنگین شهرداری شیراز، زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در شهرک والفجر برای احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در نظر گرفته شده که سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط