فونیکسریمکسبهتام

برند دامای با دو مدل شاسی بلند به ایران آمد

عصر خودرو - دو خودروی SUV از برند دامای چین در ایران رونمایی شد.

برند دامای با دو مدل شاسی بلند به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برند دامای از خودرو سازان خوشنام و خوش سابقه چینی است که نمایندگی عرضه و تولید دو مدل suv خود را در ایران به شرکت یاران خودرو اروند اعطا کرده است.
بر اساس این گزارش x7 و x5 نام دو خودروی دامای است که به ترتیب با حجم موتور 2000 توربو و 1500 توربو و مجهز به آپشنهای متعدد و روز آمد برای عرضه در بازار ایران رو نمایی شده است.
مدیرعامل شرکت یاران خودرو اروند ضمن اظهار تاسف از عملکرد گذشته برخی فعالان بازار در ایجاد حس منفی نسبت به تولیدات کشور چین گفت: کشور چین یکی از اقتصادهای بزرگ دنیا و از پیشتازان تولید در بسیاری از صنایع می باشد که بر اساس خواسته مشتری و میزان پرداخت هزینه کالای درخواستی را تولید می نماید.
عبدالجلیل بچاری اظهار داشت: انتخاب برند دامای و محصولات آن حاصل بیش از دو سال تحقیق و بررسی در صنعت خودروی چین و با توجه به کیفیت، آپشن ها و سیستمهای رفاهی و ایمنی این خودرو، به نظر می رسد توانسته باشیم در حد توان شان و منزلت مشتریان ایرانی و هوطنان عزیزمان را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: شرکت یاران خودرو صرفا به دنبال عرضه خودرو در بازار ایران نیست و طبق قراردادی که با طرف چینی داریم به دنبال یک ایستگاه صادراتی برای این برند در ایران هستیم.
بچاری افزود: تولید و صادرات خودرو در ایران اقدامی تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور و آرزوی دیرینه بنده بوده که با تمهیداتی که پیش بینی شده از جمله زمینی به مساحت بیش از 70 هکتار در بندر خرمشهر با هدف تسهیل فرایند صادرات و نیز اخذ نمایندگی از این شرکت در تعدادی از کشورهای منطقه، امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت یاران خودرو اروند در ادامه ضمن تاکید بر لزوم حرکت به سمت تولید و صادرات صنایع کشور گفت: احداث کارخانه حداقل 500 نفر اشتغال زایی مستقیم خواهد داشت که امیدواریم تا دوسال آینده شاهد بهره برداری از فاز اول آن باشم.
او افزود: در صنعت خودرو به ازای هر دستگاه تولیدی تا 10 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود که امیدواریم در این راستا دین خود را به صنعت و اشتغال کشور ادا کنیم.
وی ضمن تاکید بر ایجاد ایستگاه صادراتی برای این محصول در کشور ادامه داد: به نظر می رسد برای ورود به عرصه خودرو سازی باید با پیش شرط صادرات با برندهای خارجی وارد همکاری شد تا از این طریق به تکنولوژی روز و شرایط خود کفاشدن نزدیک شویم.
در این جلسه همچنین قائم مقام مدیرعامل شرکت یاران خودرو اروند با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دامای گفت: همزمان با سفارش گذاری پارت اول این خودرو، قطعات مورد نیاز هم درخواست شده و وارد کشور می شوند. تا خدمات پس از فروش این خودروها بدون وقفه و مشکل انجام شود.
بهمن برقی اظهار داشت: مراحل قانون شماره گذاری این خودروها طی شده و به محض ترخیص اولین خودرو از گمرک، بزودی اولین خودرو دامای در سرزمین اصلی پلاک می شود.
وی با اشاره به برنامه شرکت جهت راه اندازی کارخانه و شبکه فروش و خدمات پس ازفروش افزود: تا آماده سازی امکانات مورد نیاز، از ظرفیت غیر فعال شرکتهای همکار استفاده می کنیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو