فونیکسریمکسبهتام

زنگیشه خبر داد:

افزایش تعداد کارشناسان مراکز خرید و فروش خودرو در پایان سال

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز خرید و فروش خودرو در روزهای پایانی سال خبر داد.

افزایش تعداد کارشناسان مراکز خرید و فروش خودرو در پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، کامران زنگیشه با اشاره به این که چهار مرکز خرید و فروش خودرو در تهران وجود دارد، اظهار کرد: مرکز خرید و فروش منطقه 19 خودرو در عبدل آباد با گنجایش 1500 دستگاه خودرو، مرکز خرید و فروش خودرو در منطقه 13 مقابل شهرک زینبیه با ظرفیت 1500 دستگاه خودرو،  مرکز خرید و فروش خودرو خاوران ویژه وانت بارها در منطقه 15  و همچنین مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر در کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج که به صورت مشارکتی با شرکت "جهاد نصر" به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید و فروش خودرو در تهران فعالیت دارند.

    وی با اشاره به اینکه تمام خدمات مورد نیاز خریداران و فروشندگان در مراکز خرید و فروش خودرو فراهم است، گفت: کارشناسان بدنه و اصالت در تمامی مراکز مستقر هستند تا با بررسی همه جانبه خودروها از ضایع شدن حق فروشندگان و خریداران جلوگیری کرده  و خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کنند.

    به گفته زنگیشه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و همچنین راهور تهران بزرگ نیز جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است. همچنین عوامل شهرداری تهران با همکاری ناجا از حضور عوامل واسطه که در محوطه مراکز خرید و فروش خودرو حاضر می‌شوند، خودداری کرده و آن ها را به داخل مراکز هدایت می‌کنند.

    وی با تاکید بر اینکه همه خدمات مورد نیاز خرید و فروش خودرو در این چهار مرکز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود، افزود: مراجعه کنندگان هزینه بسیار اندکی در ازای خدمات دریافتی می پردازند و می توانند با اطمینان خاطر امور متعدد مربوط به خرید و فروش را در این مراکز انجام دهند.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال میزان مراجعات به مراکز خرید و فروش خودرو افزایش می یابد، تصریح کرد: تعداد کارشناسان بدنه و اصالت خودرو در روزهای پایانی سال افزایش می یابند تا مراجعه کنندگان خدمات مورد نیاز خودرو را  با کیفیت و سرعت بیشتری دریافت کنند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو