فونیکسریمکسبهتام

غافلگیری خریداران در جشنواره فرصت بهاری رنو

خرید رنو کولئوس با ۱۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت

عصر خودرو- نگین خودرو در جشنواره بهاری خود با ارائه شرایط خرید مناسب، سود مشارکت و قیمت قطعی، بهترین شرایط را برای خرید پرفروش‌ترین شاسی‌بلند وارداتی فراهم کرده است.

خرید رنو کولئوس با ۱۲۰ میلیون تومان پیش پرداخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نگین خودرو از مدتی قبل شرایط فروش جدید خود را با عنوان "فرصت بهاری رنو" آغاز کرده است که در آن با ارائه مشوق‌های خرید مناسب، بهترین فرصت را برای خرید محصولات جدید رنو به خریداران عرضه می‌کند. در این میان خریداران می‌توانند با پرداخت 120 میلیون تومان نسبت به ثبت‌نام رنو کولئوس، پرفروش‌ترین شاسی‌بلند وارداتی اقدام کنند.
    در جشنواره فرصت بهاری رنو، قیمت خودروها قطعی است و به پرداخت‌های مشتریان سود مشارکت تعلق می‌گیرد. علاوه بر این در خرید نقدی خودروها هدیه 5 میلیون تومانی برای خرید کولئوس در نظر گرفته شده است.
    در صورتی که تمایل به خرید اقساطی رنو کولئوس دارید می‌توانید با پیش پرداخت 120 میلیون تومانی نسبت به ثبت‌نام این خودرو با قیمت قطعی 312 میلیون تومان اقدام کنید.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جزییات شرایط نقدی و اقساطی خرید رنو کولئوس به وبسایت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم