فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری در رزمایش‌ ترافیکی و سفر مطرح کرد؛

آمادگی نیم میلیون نفر برای خدمات ترافیکی نوروز۹۷

عصر خودرو- فرمانده پلیس راهور گفت: ۵۰۰ هزار نفر برای ایجاد نظم و امنیت در جاده های کشور در نوروز ۹۷ خدمت‌رسانی خواهند کرد.

آمادگی نیم میلیون نفر برای خدمات ترافیکی نوروز۹۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار مهری فرمانده پلیس راهور کشور صبح امروز در رزمایش ترافیکی و سفرهای‌ نوروزی که صبح‌ امروز‌ در ضلع جنوبی‌ حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن تشکر از استانداران‌، بخشداران، وزارت کشور، سازمان راهداری‌ و بیمه گفت: طرح ویژه ترافیکی نوروز 97 را از 24 اسفند تا 15 فروردین 97 با تمام امکانات و تجهیزات به مرحله اجرا می‌گذاریم‌.
    فرمانده پلیس راهور کشور با بیان اینکه همه ما با بکارگیری‌ و برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام امکانات پلیس را در حوزه درون‌ شهری و برون شهری‌ به کار می گیریم، بیان کرد: امکانات خودرویی و وسایل‌ برقراری نظم آماده‌ شده است و امروز رزمایش بزرگ خدمات ترافیکی و سفر را اجرا می‌کنیم.

    سردار مهری با بیان اینکه این رزمایش در سایر نقاط کشور برگزار می‌شود، تأکید کرد: این امر نشان‌دهنده یکپارچگی‌ و هماهنگی بین نیروها است.

    سردار مهری با بیان اینکه 500 هزار نفر نیرو از دستگاه‌های مختلف برای خدمات به مسافران‌ نوروزی آماده‌ هستند، بیان کرد: در نوروز سال گذشته حدود 40 درصد از تصادفات ما بخاطر عدم توجه به جلو، خستگی‌ و خواب‌آلودگی بود و 23 درصد‌ به دلیل سرعت غیرمجاز و 20 درصد هم به دلیل سبقت‌های غیرمجاز بود.
    کاهش 10 درصدی جان باختگان حوادث جاده ای نسبت به سال های گذشته

    وی با تأکید بر اینکه مردم ما نسبت به سال گذشته قوانین را بهتر عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال 10 درصد نسبت به سال های  قبل کاهش جان باختگان‌ داشته‌ایم.

    سردار مهری تصریح کرد: 21 میلیون خودرو و 11 میلیون موتور‌سیکلت‌ داریم و ما حدود یک میلیون و 400 هزار وسیله‌ نقلیه‌ خودرویی جدید را شماره‌گذاری کرده‌ایم که این نشان می‌دهد استفاده از وسایل نقلیه رو به افزایش است.

    رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها خدماتی را ارائه می‌دهند، گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در سطح کشور همکاری خوبی با پلیس داشته است و شعار ما نشاط‌ بهاری با نظم و امنیت و پرهیز از خطر و ایجاد آرامش در سفر است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو