فونیکسریمکسبهتام

هم‌زمان با ایام نوروز۹۷؛

نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد برگزار می‌شود

عصر خودرو- کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران، مجموعه‌ای از خودروهای تاریخی (کلاسیک) را از ۲ فروردین ۱۳۹۷ در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به‌ نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این نمایشگاه بیش از 60 دستگاه خودرو و موتورسیکلت تاریخی با قدمت بیش از 45 سال که متعلق به مالکان خصوصی هستند در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

    سلمان یارمحمدی، مدیر اتومبیلرانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در راستای شناسایی و صیانت از خودروهای کلاسیک ـ به‌عنوان بخشی از میراث فرهنگی و ارزشمند کشورمان ـ و با هدف حمایت از مالکان خصوصی این نوع خودروها و کمک به تحقق اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسایل نقلیه تاریخی، برپا خواهد شد.

    او افزود: نمایشگاه خودروهای تاریخی کانون 2 فروردین همزمان با نوروز 97 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش می‌یابد و تا 28 اردیبهشت، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 برپا خواهد بود.

    یارمحمدی بیان کرد: جانبازان، ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف 50 درصدی از این نمایشگاه بازدید کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط