فونیکسریمکسبهتام

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو /خرداد ۱۳۹۶

عصر خودرو- امروز سوم فروردین ماه مهمترین اخبار صنعت خودرو در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ را بررسی می کنیم.

مرور مهمترین اخبار صنعت خودرو /خرداد ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸:۰۰

    قیمت پژو 2008 مشخص شد

    خرداد ماه گذشته  بود که یک منبع آگاه در ایران خودرو با اشاره به نهایی شدن قیمت پژو 2008 ، گفت:قرار است این خودرو با قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان روانه بازار شود.

    احتمال توقف تولید 4 خودرو تا پایان سال آینده

    رییس سازمان ملی استاندارد در نخستین روزهای خردادماه پیش‌بینی کرد تا پایان دی ماه سال 1397 خط تولید چهار خودرو که نمی‌توانند استانداردهای خودرویی را از 52 به 83 مورد ارتقاء و پلت‌فرم جدید را مدنظر قرار دهند، متوقف شود.

    آزمون بزرگ قطعه‌سازان در پسابرجام

    در شرایطی که پس از اجرایی شدن برجام تا خرداد ماه ماه گذشته تنها تولید یک خودرو جدید خارجی در کشور آغاز شده بود، برخی از قطعه‌سازان نسبت به پایین بودن داخلی‌سازی (در تولید خودروهای پسابرجامی) معترض بوده و خواستار افزایش سهم خود هستند.

    "کیان موتور وارنا" نماینده رسمی "بورگوارد" آلمان در ایران شد

    خردادماه کذشته بود پس از مذاکرات نهایی مسئولان شرکت «کیان موتور وارنا» و مدیران ارشد شرکت خودروسازی بورگوارد در مقر این شرکت در شهر برمن آلمان و امضای قرارداد همکاری مشترک. کیان موتور رسما به عنوان نماینده بورگوارد در ایران معرفی شد.

    محصول جدید رنو با قیمت زیر 150 میلیون تومان در راه ایران

    نگین خودرو با عرضه تلیسمان و پس از آن کولئوس، در خرداد ماه 96 یکی از خبرسازترین شرکت های بازار خودروهای وارداتی ایران بود.

    تلاش برای رفع محدودیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی

    رئیس سابق انجمن واردکنندگان خودرو در روزهای آخر فصل بهار با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری خودروهای ساخت آمریکا با برند دیگر کشورها گفت: تلاش برای رفع محدودیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی ادامه دارد.

    اولین کامیونت با برند اروپایی به ایران می آید

    مدیر عامل شرکت زامیاد نیز در اواخر خرداد گذشته گفت: در ادامه روند ورود خودروهای تجاری با کیفیت اروپایی به کشور، اولین کامیونت با برند اروپایی بزودی توسط زامیاد به بازار می آید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم