فونیکسریمکسبهتام

توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت خودرو در نوروز

عصر خودرو- معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو در ایام نوروز، گفت: حتی الامکان خودروی خود را در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن پارک کنید.

توصیه‌هایی برای پیشگیری از سرقت خودرو در نوروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ علی هاشمی  افزود: همچنین برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت اتومبیل؛ اوراق شناسایی شخصی خود را در خودرورها نکنید.

    وی ادامه داد: شماره پلاک اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنید و شماره سریال را درجایی ثبت کنید.

    هاشمی اضافه کرد: اگر بسته ای در اتومبیل دارید آن را در معرض دید قرار ندهید و هرگز کلیدهای خود را در اتومبیل بدون سرنشین رها نکنید.

    معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: همیشه درب اتومبیل را قفل و شیشه ها را کاملا بالا بکشید، به محض مشاهده افراد مشکوک و اتومبیل های رها شده سریعا به پلیس گزارش دهید.

    هاشمی افزود: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی مجهز کنید و هنگام تعویض چرخ با برطرف کردن نقص فنی اتومبیل از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل کنید.

    وی گفت: به هنگام تصادف یا نزاع هایی که احتمال می رود ، ساختگی باشد خودرو خود را رها نکنید و در صورتی که اتومبیل شما به سرقت رفت، فورا پلیس را در جریان قرار دهید.

    این مقام نیروی انتظامی افزود: مشخصات کامل اتومبیل از قبیل شماره پلاک، شماره شاسی و موتور را یادداشت کنید و پلیس را در کشف سرقت یاری دهید.

    هاشمی گفت: به هنگام سفر از پذیرفتن هرگونه خوراکی و نوشیدنی از مسافرین ناشناس خودداری کنید.

    وی ادامه داد: در سفرهای خارج از کشور، از به همراه داشتن و حمل هرگونه داروی کودئین دار، آرام بخش،خواب آور و انواع قرص اعصاب بدون نسخه پزشک به مقاصد بین المللی جدا اجتناب کنید.

    هاشمی افزود: قبل از عزیمت به کشورهای خارجی، اطلاعات مربوط به اقلام ممنوع الورود را از طریق سفارت مربوطه دریافت و از حمل آن ها اکیدا خودداری کنید و مسئولیت حمل و جابه جایی بار سایر مسافران را به صورت امانی و بدون اطلاع از محتویات آن به هیچ عنوان نپذیرید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو