فونیکسریمکسبهتام

امکان دسترسی مستقیم از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش، بهار ۹۷

عصر خودرو- مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اظهار امیدواری کرد پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی تکمیل شود.

امکان دسترسی مستقیم از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش، بهار ۹۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس محمدحسن وساق با اعلام پیشرفت قابل ملاحظه عملیات خاکریزی در شیبراهه های پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش، پیاده روسازی و نصب قرنیزها را بخشی از اقدامات پیش رو به منظور تکمیل این پل جهتی دانست و ابراز امیدواری کرد مجموعه فعالیت های باقی مانده این پل 570 متری که طولانی ترین سازه پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می آید، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1397 به سرانجام برسد.

    وی رمپ غرب به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) را از دیگر بخش های رو به اتمام پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی ذکر و اضافه کرد: این مسیر دسترسی در حال اجرای مراحل نهایی خاکریزی است و ادامه عملیات اجرایی آن با توجه به رفع معارض تاسیساتی مخابرات، با مانع اجرایی خاصی مواجه نیست.

    بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی کل پروژه از مرز 82 درصد فراتر رفته است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط