فونیکسریمکسبهتام

افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح قریب الوقوع فاز نخست پروژه زیرگذر آرش- اسفندیار خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه تا پایان فروردین ماه سال جاری زیر بار ترافیکی می رود.

افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر تهران افزود: زیرگذر مدرس که آرش شرقی را به آرش غربی متصل می کند، می تواند در کاهش بار ترافیک سنگین این محدوده بسیار مؤثر باشد.

    گفتنی است تونل آرش - اسفندیار به طول 1300 متر، ششمین تونل شهر تهران است که خیابان آرش، بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش را به هم متصل می کند.

    پس از بازدید محمدعلی نجفی شهردار تهران از پروژه مقاوم سازی و تبدیل وضعیت پل کریمخان، روند بازدید میدانی مدیران شهری از کارگاه های عمرانی پایتخت امروز نیز ادامه یافت و پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بخش های مختلف پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی بازدید به عمل آورد.
    بازدید میدانی از پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در حالی صورت پذیرفت که این پروژه در مرحله تکمیل پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش متمرکز شده است و پیش بینی می شود فعالیت های باقی مانده این پل 570 متری که طولانی ترین سازه پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می آید، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1397 به سرانجام برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط