فونیکسریمکسبهتام

مجلس از خصوصی سازی حمل ونقل استقبال می کند

عصر خودرو- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همواره از سیاست های منطقی وزارت و راه و شهرسازی برای واگذاری امور حمل و نقل به بخش خصوصی استقبال می کند.

مجلس از خصوصی سازی حمل ونقل استقبال می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سید کمال الدین شهریاری اظهار کرد: این موضوع، راهبردی اساسی و مهم در وزارت راه و شهرسازی است که به فال نیک گرفته شده و در مجلس نیز به دنبال تبدیل آن به قانون و مقررات هستیم.

    وی بیان کرد: صنعت گردشگری بویژه گردشگری دریایی در جهان بسیار رواج یافته و کشورها از این راه گردش مالی بالایی را به دست آورده اند.

    شهریاری ادامه داد: مقوله گردشگری دریایی در ایران با وجود سواحل طولانی، در سال های دور تاکنون مغفول واقع شده که در این زمینه حرکت مناسبی با هدف رونق صنعت گردشگری دریایی در بنادر کوچک و بزرگ کشور آغاز شده است.

    این نماینده مجلس تاکید کرد: برای رونق گردشگری دریایی باید در زمینه زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز این حوزه سرمایه گذاری بیشتری شود.

    شهریاری افزود: یکی از راهکارها ارایه تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی برای تامین شناور است که با حمایت های سازمان بنادر این مهم در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

    وی افزود: زیرساخت های گردشگری دریایی کشورهای همسایه جلوتر از ایران است که برای پیشرفت امکانات و ایجاد زیرساخت های متناسب با این حوزه در کشور به همت و عزم جدی نیاز است.

    شهریاری ادامه داد: افزون بر اراده مسئولان کشور برای رونق گردشگری دریایی به حضور و مشارکت مردم نیز در این بخش نیاز است تا گردشگری به عنوان صنعتی درآمدزا روز به روز در کشور رونق یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط