فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز(۹۲)

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری خبر داد:افزایش ۱۳ درصدی سفرهای جاده ای نسبت به سال گذشته

عصر خودرو- امانی گفت: آمار تجمعی متوسط تردد ساعتی از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد که بیانگر تمایل هموطنان به سفرهای جاده ای است.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری خبر داد:افزایش ۱۳ درصدی سفرهای جاده ای نسبت به سال گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای؛ داریوش امانی معاون حمل ونقل این سازمان اظهار کرد: بر اساس آمار تردد مسافر از پایانه های مرزی جاده ای تعداد 880 هزارو 860 مسافر در مدت زمان مذکور، تردد داشتند که از این تعداد 367 هزار و 642 نفر مسافر ورودی و 513 هزار و 218 نفر مسافر خروجی از مرز بوده است.
    وی پر ترددترین مرزها را به ترتیب شامل مهران، بازرگان، ‌شلمچه، رازی و بیله سوار برشمرد و گفت :سهم اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در جابه جایی مسافران در مدت زمان مذکور به ترتیب برابر با18/9,22/7,58/4درصد بوده است.

    امانی در ادامه افزود : آمارهای ثبت شده از تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور در هفتمین روز از فروردین ماه نشان می دهد آمار متوسط تردد ساعتی از محورهای مواصلاتی و برون شهری کشور نسبت به روز قبل بیش از0/4درصد افزایش را نشان می دهد که به ترتیب بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استانهای البرز، تهران، قزوین، مازندران و گیلان به ثبت رسیده است .

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری تصریح کرد: آمار تجمعی متوسط تردد ساعتی از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 13 درصد افزایش را نشان می دهد که بیانگر تمایل هموطنان به سفرهای جاده ای است.

    این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد: فعالان حمل و نقل جاده ای اعم از مسئولان شرکت ها و نمایندگی ها و رانندگان تلاشگر تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت هم وطنان گرامی هستند و با توجه به تعطیلات پیش رو و آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از هم وطنان عزیز و گرامی درخواست می شود نسبت به زمان سفر خود مدیریت کنند. همچنین با دریافت اطلاعات از سامانه جامع 141 و سامانه پیام کوتاه 1000141 با اطمینان خاطر و آگاهی از وضعیت راه ها مسافرت کرده و بازگشت از سفر خود را با توجه به شرایط ترافیکی راه ها تنظیم نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط