فونیکسریمکسبهتام

خدمات پس از فروش ایران خودرو برای بازگشت مسافران نوروزی آماده می شود

تغییر آرایش ناوگان امداد خودرو ایران در روز سیزده بدر

عصر خودرو- همزمان با آمادگی خدمات پس از فروش ایران خودرو برای بازگشت مسافران نوروزی، آرایش و چیدمان ناوگان امداد خودرو ایران متناسب با شرایط بازگشت مسافران نوروزی و ترددهای روز سیزده بدر تغییر خواهد کرد.

تغییر آرایش ناوگان امداد خودرو ایران در روز سیزده بدر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، مدیر عملیات و مناطق شرکت امداد خودرو ایران با اعلام این خبر گفت: همزمانی بازگشت تعدادی از مسافران نوروزی و ترددهای ویژه روز طبیعت در سیزده فروردین لزوم تغییر در آرایش و چیدمان استقرار ناوگان امداد خودرو ایران را ایجاب می کند. از این رو تمرکز ارائه خدمات امدادی از مسیرهای رفت، به مسیرهای بازگشت منتقل شده است.
    رسول رمضانی با بیان اینکه بیش از 2700مرکز خدماتی ایساکو و امداد خودرو ایران تا پایان روز چهاردهم فروردین ماه به ارائه خدمات به هموطنان خواهند پرداخت، افزود: ناوگان امدادی ایران خودرو در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه، مبادی ورودی پایتخت به ویژه محور قزوین به تهران را با تمرکز بیشتر پوشش خواهد داد، ضمن اینکه مسیرهای پرتردد دیگر از جمله قم، ساوه، هراز، چالوس، فیروزکوه و سمنان به تهران نیز تحت پوشش کامل خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو قرار خواهند داشت.
    رمضانی افزود: در مراکز استان ها و شهرستان ها نیز متناسب با شرایط پیش بینی شده، آرایش و چیدمان ناوگان تغییر خواهد کرد تا آمادگی کامل برای شرایط این روزها حاصل شود.
    مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران اظهار کرد: در پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان های شهر تهران که پیش بینی می شود در روز طبیعت پذیرای هموطنان باشند نیز اکیپ های موتورسوار، کوئیک سرویس، اتوکلیک و امدادپلاس مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز به ارائه خدمات بپردازند.
    رمضانی در پایان گفت: گروه صنعتی ایران خودرو طرح خدمت رسانی نوروز97 را تحت عنوان «جشنواره خدمات نوروزی سال97» از 26 اسفند آغاز کرده و تا روز 14فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودروئی می توانند با شماره تلفن 096440 تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهره مند شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو