فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار خبر داد

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جَرحی

تمهیدات ویژه پلیس راهور برای بازی فوتبال

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ویژه پلیس برای بازی فوتبال و روز طبیعت خبر داد.

کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جَرحی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی بازی تیم های (استقلال و الریان) در روز 13 فروردین ماه اظهار کرد: پلیس پایتخت تمهیدات ترافیکی لازم برای این بازی را فراهم کرده است و ما از صبح در خدمت مردم هستیم.
    وی افزود: اگر ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه آزادی پر شود، پلیس محدودیت هایی را اطراف ورزشگاه اعمال می کند و از ورود خودروهای دیگر به محدوده استادیوم جلوگیری می کند.

    سردار مهماندار بیان کرد:تنها جایی که تماشاگران می توانند خودروهای شخصی خود را پارک کنند داخل پارکینگ مجموعه آزادی است و به هیچ وجه اجازه پارک خودرو در اطراف استادیوم داده نمی شود و در صورت پارک، ماموران پلیس راهور آنها را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کنند.

    وی گفت:بهترین راه برای رسیدن به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی (استقلال و الریان) استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو است.

    سردار مهماندار ادامه داد: تماشاگران حتما به تذکرات ماموران پلیس راهور در اطراف ورزشگاه توجه کنند زیرا حضور پلیس صرفا برای روان سازی ترافیک است.

    وی افزود:تماشاگران برای بازگشت هم عجله نداشته باشند چرا که تمام تمهیدات برای بازگشت سریع تماشاگران بازی فراهم شده است.

    وی گفت: رانندگان در روز سیزده فروردین از توقف در کنار جاده ها خودداری کنند زیرا باعث بسته شدن راه و به تبع آن ترافیک می شود و همچنین خودروها از حمل مسافر بیشتر از حد ظرفیت خودداری کنند.

    سردار مهماندار گفت: خودروهای سواری از حمل مسافر در صندوق عقب خودرو خودداری کنند زیر این کار جریمه دارد و وانت بار ها از سوار کردن خانواده های خود در قسمت حمل بار خودداری کنند چرا که تخلف محسوب می شود.

    وی افزود: با حرکات خطر ساز در بزرگراه ها به شدت برخورد می شود.

    سردار مهماندار در خصوص تمهیدات پلیس در روز بازگشت مسافران نوروزی گفت:باتوجه به اینکه بیشتر مسافران نوروزی به دیگر شهرها سفر کرده اند ، باید آمادگی لازم برای موج بازگشت مسافران را در روز های آینده داشته باشیم.

    وی افزود: از روز گذشته آمادگی صد در صدی برای بازگشت مسافران فراهم شده است و بیشترین مشکلی که با آن رو به رو هستیم بحث خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که باید در هنگام برگشت، استراحت لازم را داشته باشند.

    سردار مهماندار تاکید کرد: رانندگان از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند و هر دو ساعت یک بار در محل مطمئنی توقف و استراحت کنند.

    وی بیان کرد: نکته بعدی ،رانندگی با سرعت مجاز است و رانندگان حتما مراقب رفتار دیگر رانندگان در جاده ها هم باشند زیرا در این ایام رانندگانی که تجربه کافی ندارند ممکن است بخواهند به یک باره برای توقف در کنار جاده از مسیر خود منحرف شوند که لازم است تمام رانندگان با احتیاط لازم رانندگی کنند.

    سردار مهماندار گفت: مسافران برای فردا (روز 13 فروردین) در حاشیه جاده ها و ورودی شهر ها و نقاطی که محل تردد خودرو ها است توفق نکنند.

    سردار مهماندار گفت: خوشبختانه امسال با تمهیداتی که پلیس راهور فراهم کرد مانند نصب دوربین های کنترل سرعت، در مجموع تعداد تصادفات منجر به فوت و خسارت در شهر تهران کاهش پیدا کرد.

    وی بیان کرد: بیشتر علت تصادف در شهر تهران عدم توجه به جلو و حرکت به عقب با دنده عقب بود و از طرف یگر بخش دیگر تصادفات مربوط به موتور سیکلت سوارها به علت  استفاده نکردن از کلاه ایمنی بود.

    سردار مهماندار گفت: در حوزه تصادفات جرحی شاهد کاهش 30 درصدی از ابتدای سال نسبت به سال گذشته بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو