فونیکسریمکسبهتام

معرفی اعضا جدید هیات مدیره سایپایدک

عصر خودرو: بهزاد پناهی و مهرداد جزایری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت سایپا یدک برگزیده شدند.

معرفی اعضا جدید هیات مدیره سایپایدک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱:۲۳
    به گزارش « عصر خودرو »، طی حکمی از سوی پوستین دوز، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا بهزاد پناهی و مهرداد جزایری به عنوان اعضای جدید موظف هیات مدیره شرکت سایپا یدک برگزیده شدند.
    بهزاد پناهی با 14 سال سابقه کاری در شرکت سایپا یدک هم اکنون به عنوان معاون بازرگانی مدیرعامل با این شرکت همکاری می نماید و علاوه بر عضویت درهیات مدیره امداد خودرو سایپا، وعضویت در هیات مدیره شرکت مهندسین مشاورخودرو به عنوان مدیر فنی گارانتی، مدیرتعمیرگاه های مرکزی، مدیر امور نمایندگی ها و مناطق، مدیر آموزش و معاون مدیرعامل در مهندسی و کیفیت شرکت سایپا یدک را نیز بر عهده داشته است .
    وی دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک است. تدریس در دانشکده هوا فضای دانشگاه هوایی شهید ستاری، کارشناس ارشد شرکت آسه صنعت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از دیگر سوابق ایشان به شمار می رود.
    همچنین مهرداد جزایری با 28 سال سابقه حضور در شرکتهای صنعتی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و پیش از این در شرکتهای تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی، شرکتهای خودروسازی، شرکت های زیرمجموعه صنعت نفت و شرکتهای تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان دارای سوابق مدیریتی بوده است.

    کرمان موتوراکستریم