فونیکسریمکسبهتام

اخبار نوروز ترافیکی (۱۵۱)

ادامه طرح ترافیکی ویژه روز طبیعت در زنجان تا ۲۳ شب

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به سنگین بودن ترافیک در هر چهار ورودی شهر زنجان، گفت: طرح ترافیکی ویژه امروز تا ۱۱ شب ادامه دارد.

ادامه طرح ترافیکی ویژه روز طبیعت در زنجان تا ۲۳ شب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، رمضان آفریدون امروز اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح امروز طرح ترافیکی ویژه روز 13 فروردین آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

    وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در روز جاری برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و رانندگانی بود که در قسمت بار اقدام به سوار کردن مسافر کرده بودند، افزود: به علت حفظ جان و ایمنی مسافران طرح برخورد با این دو تخلف رانندگی انجام شده و با رانندگان بدون اغماض برخورد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه سبقت و سرعت غیرمجاز نیز از دیگر تخلفات رانندگان در روز جاری بود، افزود: با حضور به موقع نیروهای راهنمایی و رانندگی برخوردهای لازم با متخلفان در موارد اعلام شده انجام شد.

    آفریدون تعداد تیم‌های خودرویی و موتوری فعال در استان را برای کنترل ترافیک روز 13 فروردین را 67 مورد اعلام کرد و گفت: در زنجان نیز 40 تیم خودرویی و موتور سوار بود و 40 تا 50 تیم به صورت پیاده فعالیت کردند.

    وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت 100 درصدی در روز جاری فعالیت کرده و هم اکنون نیز طرح ترافیکی ویژه ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پیک برگشت مسافران اجرای این طرح ویژه تا 11 شب ادامه داشته باشد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین از ترافیک نیمه سنگین چهار ورودی شهر زنجان از جمله میدان جهاد، جاده میانه، جاده بیجار و جاده تهم خبر داد و پیش‌بینی کرد: تا نیم ساعت آینده این ترافیک سنگین‌تر شود چرا که با تاریک شدن هوا و غروب آفتاب پیک بازگشت گردشگران طبیعت هر لحظه بیشتر می‌شود.

    آفریدون با اشاره به اینکه تا این لحظه تصادف حادثه‌ساز و حاد در داخل شهر زنجان وجود نداشته است، گفت: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی در رانندگی از سوی رانندگان شاهد روزی ایمن برای مردم استان به لحاظ حوادث ترافیکی باشیم و آخرین روز طبیعت به خوشی به پایان برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو