فونیکسریمکسبهتام

علوی خبر داد:

معدل گیری کمیسیون عمران از عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام نوروز

کاهش تصادفات جاده ای علی رغم افزایش ترددها

عصر خودرو- رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از افزایش سفرهای هوایی در ایام نوروز با توجه به ورود ATR های جدید به کشور خبر داد و گفت: علی رغم افزایش تردد با خودروهای شخصی در سال جاری میزان تصادفات جاده ای کاهش یافته است.

معدل گیری کمیسیون عمران از عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، سیداحسن علوی  با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در ایام نوروز، گفت: رضایتمندی بیشتری از عملکرد ستاد اجرایی سفرهای نوروزی به نسبت سال های گذشته وجود دارد.

    رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه علی رغم افزایش تردد با خودروهای شخصی در سال جاری میزان تصادفات جاده ای کاهش یافته است، افزود: طبق آمارهای واصله میزان پایبندی شهروندان به قوانین و رعایت اصول رانندگی سهم مناسبی در کاهش تصادفات به نسبت سال های گذشته داشته است.

    عملکرد ستاد سفرهای نوروزی به ویژه در ترددهای جاده ای جای تقدیر دارد

    نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه عملکرد ستاد سفرهای نوروزی به ویژه در ترددهای جاده ای جای تقدیر دارد، تصریح کرد: موفقیت آمیز بودن بسیاری از سفرهای نوروزی و همچنین ایمن بودن آن ها نشان از برنامه مداری مسئولان و پای کار بودن آن ها دارد.

    وی با بیان اینکه در سال جاری با افزایش سفرهای نوروزی مواجه بوده ایم، گفت: خوشبختانه تمایل مردم به انجام سفرهای خود با ناوگان هوایی نیز در سال جاری شایان اهمیت بود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه خرید هواپیماهای ATR علاوه بر فعال سازی بسیاری از فرودگاه های کشور توانسته در جابه جایی مسافران نوروزی نیز مثمر ثمر باشد، افزود: خوشبختانه در سال 97 سهم جابه جایی مسافر به وسیله هواپیما بسیار بیشتر از سال های قبل بوده و مردم استقبال بیشتری از این ناوگان داشته اند.

    گزارشی مبنی بر ایجاد بازار سیاه فروش بلیت نداشتیم

    علوی با بیان اینکه نظارت های مستمر دستگاه های مسئول از گرانی نرخ بلیت و ایجاد بازار سیاه در خصوص آن جلوگیری کرد، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده شکایت های واصله نسبت به عملکرد ناوگان مختلف حمل و نقلی در ایام نوروز 97 به نسبت سال های قبل بسیار کمتر بود.

    وی ادامه داد: خوشبختانه سهم حمل و نقل دریایی نیز در نوروز 97 به نسبت سال های گذشته با افزایش چشم گیری همراه بود که این روند مدیون نحوه مدیریت و حضور مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف و همچنین نظارت دقیق بوده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سهم حمل و نقل ریلی نیز به نسبت سال گذشته در جابه جایی مسافر 6 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: البته با توجه به حمایت های دولت این توفیقات حاصل شده است.

    رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در هفته آتی نشستی با مسئولان اجرایی سفرهای نوروزی برای بررسی و معدل گیری از عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل و همچنین تلاش برای کاستی های موجود برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو