فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول، فرصتی بزرگ برای حضور جهانی قطعه سازان ایرانی

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکا استانبول که امروزه به یکی از مهم ترین نمایشگاه ها از سری نمایشگاه های اتومکانیکا در سطح جهان تبدیل شده است، در روزهای ۱۶ تا ۱۹ فروردین سال جاری برگزار خواهد شد که در آن قطعه سازان و صنعتگرانی از کشورمان در کنار دیگر تولیدکنندگان جهانی، به رقابت و نمایش توانمندی های خود اقدام خواهند کرد.

اتومکانیکای استانبول، فرصتی بزرگ برای حضور جهانی قطعه سازان ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اتومکانیکای استانبول به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته در منطقه محسوب می شود که در تاریخ برگزاری این نمایشگاه، شرکت کنندگان ایرانی نیز حضور توانمند و خوبی را به ثبت رسانده اند و آمار بازدید از غرفه های آن ها، نشان دهنده این حقیقت است. به نحوی که در دوره قبلی، از مجموع حدود 44 هزار بازدیدکننده، بیش از 10 هزار نفر را بازدیدکنندگان بین‌المللی تشکیل می‌دادند که در این بین ایرانیان با حدود 15درصد از بازدیدکنندگان، رتبه نخست بازدیدکنندگان بین‌المللی را از آن خود کرده بودند.

    در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018 ، انجمن ماشین سازان و قطعه سازان خودرو تبریز به همراه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، شرکت های آذر اتصال، متالوژی پودر آذر، فولاد فام، ریخته گری سهند ذوب و کابل وران از مجموعه قطعه سازان تبریز شرکت دارند. ضمن این که گروه خودروسازی سایپا نیز با فنرسازی زر، سایپا شیشه، تولید رینگ سایپا، سازه گستر سایپا و رادیاتور ایران در این رویداد بزرگ بین المللی حضور دارند. از دیگر شرکت های فعال در این نمایشگاه باید از گروه صنعتی ایران خودرو، مهرآسای بم، طب و پلیمر(مدیپل) و اروند پیشرو نام برد. نمایشگاه گفته شده به علت نزدیکی به بازار کشورمان و همسایگی کشور ترکیه، می تواند زمینه ساز حضور قوی تر تولیدکنندگان و قطعه سازان کشورمان در بازارهای منطقه و حتی جهانی باشد و از این رو اهمیت بالایی نزد شرکت های داخلی دارد. قابل ذکر است که شرکت های تبریزی همیشه یکی از اصلی ترین شرکت کنندگان در این رویداد از سوی کشورمان هستند.

     

    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 16 تا 19 فروردین‌ماه میزبان گردهم‌آیی بزرگ قطعه سازان جهانی در کشور ترکیه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت نام و بازدید از نمایشگاه نیز می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط