فونیکسریمکسبهتام

درنمایشگاه اتومکانیکای استانبول مطرح شد:

عملکرد مثبت ایران خودرو درصادرات قطعه به بازار های بین المللی

عصر خودرو- مقامات صنعتی ترکیه ای، آلمانی ورایزن اقتصادی ایران درکشورترکیه ازغرفه قطعات تولیدی وصادراتی گروه صنعتی ایران خودرو درنمایشگاه اتومکانیکای استانبول بازدیدکردند.

عملکرد مثبت ایران خودرو درصادرات قطعه به بازار های بین المللی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، رئیس مرکزتجارت ترکیه ،مدیرعامل نمایشگاه فرانکفورت ،مدیرکل نمایشگاه اتومکانیکای استانبول ازغرفه قطعات تولیدی وصادراتی گروه صنعتی ایران خودوربازدیدوبا توانمندهای این خودروساز درتولیدانواع قطعات خودرو ومجموعه سازها آشنا شدند.

    دراین بازدیداحمدی رایزن اقتصادی ایران درترکیه با استقبال ازحضور ایران خودرو درنمایشگاه اتومکانیکای استانبول گفت :دستگاه دیپلماسی کشور آماده هرگونه همکاری با قطعه سازان ایرانی برای توسعه صادرات و حضور مستمرآنان در بازار های بین المللی است .

    وی عملکرد ایران خودرو را در تولید انواع قطعات خودرو و  صادرات آنها به بازار های بین المللی  را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:  رمز موفقیت در بازار های صادراتی قطعه کیفیت بالا و قیمت رقابتی است.

    برمبنای این گزارش ،گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش صادرات قطعه، توسعه بازار، دسترسی به مشتریان جدید و افزایش سبدتولید قطعه طبق سفارش‌های مشتریان در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول حضور دارد . درحال حاضر ایران خودرو،‌ قطعات مورد نیاز مشتریان را به صورت OEM در بخش های قطعات ریخته گری، پرسی و ماشین کاری شده به بازارهای هدف صادر می کند.

    بازارهای هدف صادراتی قطعات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه،‌ ایتالیا و اسپانیاست. ایران خودرو توانسته با تولید قطعات با کیفیت و استاندارد جهانی سهم مناسبی از بازار قطعات خودروسازان معتبر جهانی را کسب کند.

    گفتنی است، نمایشگاه اتومکانیکا از نمایشگاه های معتبر بین المللی است که هر ساله در شهرهای مهم صنعتی در جهان برگزار می شود و در آن خودروسازان و قطعه سازان از سراسر جهان دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه از 16 تا 19 فروردین ماه در استانبول دایراست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو