فونیکسریمکسبهتام

افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو

عصر خودرو-مدیرعامل ایران ایساکو از کاهش ٢٤/٥ درصدی میانگین مدت زمان انتظار مشتریان جهت خدمات امدادی در سال ٩٧ نسبت ب سال گذشته خبر داد.

افزایش رضایتمندی مشتریان از امداد نوروزی ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، سیدرضا حسینی در یک نشست خبری گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در جشنواره نوروزی ارایه و تصریح کرد:
    ٣٨۰ نمایندگی و ٢٢۰۰ ناوگان و اکیپ  نسبت به خدمت رسانی در این جشنواره اقدام کردند.همچنین برای نخستین بار با تلاش امداد خودرو ناوگان امداد پلاس به مجموعه اضافه شد.
    وی با بیان اینکه ٢٢٢ امدادگر دو منظوره برای خدمت رسانی در جشنواره نوروزی تجهیز شدند، گفت: تعداد خدمات حمل در سال ٩٧ بالغ بر ٦۰ هزار خدمت ارایه کرد که ٢٥۰٩ خدمت به خودروهای خارج از شبکه ایران خودرو بود به طوری که ٩/٢ درصد تماس ورودی اضافه داشته و ٢۰ درصد خدمات اضافه ارایه کردیم.
    حسینی ادامه داد: در همین حال با اضافه شدن خدمات جدید، از حمل خودرو غیر ضرور جلوگیری به عمل آوردیم به طوری که شاهد یک درصد کاهش در این زمینه بودیم که باعث افزایش رضایتمندی شد.
    مدیرعامل ایساکو از رشد ٢١/٧ درصدی امداد بالینی خبر داد و افزود: براساس آمارها شاهد رشد متوسط ١٥/٤ درصدی روزانه حمل خودرو بودیم که این حمل در جاده ها بیشتر بوده است.وی از همچنین از رشد رضایت مشتریان از خدمات امدادی خبر داد و افزود: در مجموع خدماتی که در شبکه خدمات رسانی ایجاد شده میانگین مدت زمان تعمیرات ١٤ درصد بهبود داشته است و در عین حال بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتری در سال ٩٧ نسبت به سال گذشته شاهد رشد ٢ درصدی بوده است.
    به گفته حسینی، عدم پذیرش که دارای ضریب ویژه ای است نیز در سال جدید شاهد بهبود ٧٩ درصدی بوده است.

    مدیر عامل ایساکو با اشاره به حضور 7 هزار نفر در طرح امدادرسانی ایساکو اظهار کرد: تیم های محسوس نامحسوس در طرح نوروزی نقش بسزایی ایفا کردند. به طوری که در حوزه های نامحسوس نیروها به مثابه یک مشتری وارد و خواستار دریافت خدمات شدند.
    حسینی ادامه داد: از نظر آمار شاهد رشد قابل توجهی در بازدیدها بوده است ضمن آن که اقدامات نوینی در این جشنواره از جمله ترویج استفاده از کالای ایرانی با اعطای هدایایی مانند کارت طلایی امداد خودرو،ارسال قطعات از تاریخ ١٥ اسفند به صورت پستی برای نمایندگی ها و ناوگان امداد خودرو، ایجاد امکان ثبت درخواست امداد توسط اپلیکیشن ایساکو و ...اجرایی شد.

    حسینی در حاشیه این نشست خبری نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش عصر خودرو مبنی بر بیشترین خدمات ارایه شده در جشنواره نوروزی اظهار کرد: از مجموع تماس های دریافتی در جشنواره نوروزی سال ٩٧، ٢۰ تا ٢٥ درصد منجر به حمل شده و تعداد قابل توجهی در محل تعمیر شده است.
    مدیرعامل ایساکو با تاکید بر این که این آمار گویای دسترسی به اهداف تعیین شده در این زمینه است، گفت: اما به هرحال تعمیرات سنگین و نیمه سنگین که در محل قابلیت اجرایی نداشته باشد به ناچار منجر به حمل خواهد شد
    وی در ادامه درباره تامین قطعات خودروهای خارجی اظهار کرد: با برنامه داخلی سازی که گروه صنعتی ایران خودرو برای محصولات خود تعریف کرده است، میزان وابستگی تامین قطعات از شرکت های مادر در حال کاهش است. به طوری که در محصولی مانند دانگ فنگ داخلی سازی با ٤۰ درصد آغاز شد که به طور قطع امسال از مرز ٧۰ درصد خواهد گذشت.
    وی از برنامه ویژه ایران خودرو باهدف تمرکز بر تولید قطعات داخلی خبر داد و افزود: نگاهی به آمار نشان می دهد اقلام غیر ضروری که از خارج تامین می شد به مراتب کاهش یافته که طولانی بودن فرایند بازگشایی ال سی و روند واردات از شرکت های خارجی باعث شد تا بیشتر به موضوع تولید داخلی قطعات تمرکز کنیم.
    حسینی ادامه داد: از آن جا که در نظر داریم خللی در تامین قطعات و لوازم یدکی به وجود نیاید افزایش نرخ محسوسی را جز در برخی از اقلام که با ارز گران تری خریداری شده بود، نداشته ایم.
    به گفته وی، این افزایش قیمت پیش از نوسانات نرخ ارز به صورت سالانه به واسطه تغییر در سایر پارامترهای اقتصادی نیز اعمال می شد اما با پیش بینی های انجام شده بیشترین تمرکز را برروی اقلام داخلی گذاشته ایم که متاثر از نرخ دلار نباشد.
    مدیرعامل ایساکو درپاسخ به پرسشی درباره اظهارات مطرح شده اتحادیه تعمیرکاران مبنی بر نبود اموزش در نیروهای امدادخودرو اظهار کرد: امدادگرانی که کار حمل و همچنین امداد را انجام می دهند و در طرح امداد پلاس متمرکز شدند و یا امدادهای دو منظوره ارایه می دهند، به طور کامل از فیلترهای آموزشی عبور می کنند.

     

    نویسنده: میترا ممسنی

    عکاس: اعظم صباغ

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو