فونیکسریمکسبهتام

عضو هیات مدیره مدیران خودرو خبر داد:

افزایش ظرفیت ۱۰۰هزار دستگاهی تولید در مدیران خودرو

عصر خودرو- نخستین نشست رسانه ای مدیران شرکت مدیران خودرو با رسانه ها در سال ٩٧ نشان از برنامه این شرکت با هدف کسب سهم بیشتری از بازار در سال جدید داشت. رونمایی از تیگو ٥ جدید، عرضه دو خودرو جدید تا پایان سال، راه اندازی فاز ٢ خط تولید با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار دستگاه و افزایش میزان داخلی سازی ازجمله برنامه های این شرکت در سال جدید عنوان شد.

افزایش ظرفیت ۱۰۰هزار دستگاهی تولید در مدیران خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شو قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو در این نشست اظهار کرد: این شرکت با توجه به نیاز بازار به محصولات جدید، هرسال در زمینه نوآوری محصولات جدید فعال بوده و براین اساس طی چند روز آینده تیگو ٥ جدید که شامل تغییراتی در طراحی، تجهیزات داخلی و آپشن است، رونمایی خواهد شد.
وی از عرضه دو محصول جدید مدیران خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم امسال، سدان جدید با عنوان آریزو ٦ و یک شاسی بلند جدید به بازار معرفی خواهد شد.
حسین شریعت، عضو هیات مدیره مدیران خودرو در پاسخ به عصر خودرو درخصوص برنامه این شرکت با هدف اشتغالزایی در سال جدید اظهار کرد: فاز ٢ کارخانه با طرفیت تولید 100 هزار دستگاه خودرو در اوایل سال جدید به بهره برداری می رسد که با این احتساب، ظرفیت کلی تولید به 160 هزار دستگاه در سال خواهد رسید، این در حالی است که میزان تولید این شرکت در سال گذشته 70 هزار و ١٢٨ دستگاه بوده و برنامه تولید امسال بیش از 80 هزار دستگاه پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر این که به طور قطع در خط تولید جدید، محصولاتی جدید و با کیفیت به تولید خواهد رسید، افزود: در حال حاضر با ظرفیت فعلی ٤ هزار نفر در این خط تولید به صورت مستقیم و بیش از 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند که با راه اندازی این خط تولید به طور قطع این میزان افزایش خواهد یافت.
وی در پاسخ به دیگر پرسش عصر خودرو مبنی بر برنامه مدیران خودرو با هدف ارتقای میزان داخلی سازی نیز گفت: این شرکت به صورت جدی در زمینه داخلی سازی فعال بوده و در همین راستا پروژه پارک فناوری خودرویی را پیش برده که نیاز به حمایت دولت چین و ایران دارد اما از آن جا که این پروژه خصوصی است نمی تواند در انتظار حمایت های دولتی باقی بماند اما به هرحال سرعت اجرای آن نیز پایین است.
عضو هیات مدیره مدیران خودرو ادامه داد: در حال حاضر میزان داخلی سازی خودروهای این شرکت 20تا 30درصد است که در نظر داریم تا پایان امسال از مرز 30درصد فراتر رود.
شریعت همچنین درباره استانداردهای هشتادوپنج گانه نیز تصریح کرد: بیشتر محصولات این شرکت موفق به پاس کردن استانداردهای تعریف شده هستند جز چند مدل محدود که با برنامه ریزی انجام شده با چری زمان بندی مشخصی برای رفع مشکلات آن ها تعریف شده است.
وی در ادامه سیاست مدیران خودرو و چری را ارایه محصولاتی اقتصادی و مطلوب به مشتری اعلام و درباره تاثیر نوسانات ارزی بر قیمت محصولات تصریح کرد: با وجود نوسانات ارزی تصمیمی در زمینه افزایش قیمت ها گرفته نشده و در حال بررسی بیشتر هستیم این در حالی است که هم اکنون برخی واردکننده ها و تولیدکنندگان نسبت به توقف تولید و فروش خود اقدام کرده اند.
وی افزود: اما شرکت مدیران خودرو در نظر دارد با کنترل هزینه ها کمترین تاثیر را در قیمت ها داشته باشد تا با سیاست جدید دولت، نسبت به ایجاد قدرت خرید جدید اقدام کنیم.
شریعت درباره جای خالی خودروهای 100تا 200میلیون تومانی در بازار  و برنامه مدیران خودرو در این زمینه گفت: این شرکت تمایلی برای افزایش قیمت ها ندارد اما به هرحال هرگونه تعیین قیمت به فاکتورهایی بستگی دارد اما به طور قطع در آینده نزدیک خودروهای جدیدی که بازار قیمتی آن ها خالی است، معرفی می شوند.
وی بر ضرورت تامین فاینانس در پروژه خودروهای دست دوم نیز تاکید و تصریح کرد: این پروژه بزرگ تا حدامکان پیش رفته و از این پس نیاز به تامین مالی و فاینانس دارد تا توان خدمات بهتر به مشتری وجود داشته باشد.
علی قادری، مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز در ادامه این نشست از تداوم برنامه ارتقای خدمات پس از فروش این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه های پیش بینی شده در نظر داریم تا همه ظرفیت ها به سمت فروش حرکت نکند و از این ظرفیت در جهت خدمات پس از فروش نیز استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه برنامه مدیران خودرو تسهیل دسترسی به قطعات در شبکه خواهد بود،افزود: با اقدامات انجام شده درصد تامین قطعات خودروهای این شرکت از 80به ٩٢ درصد ارتقا یافته است. در عین حال تعداد فروعهههشگاه های فروش قطعات نیز به 20فروشگاه افزایش یافته و از آن جا که بیشتر قطعات موجود در بازار تقلبی هستند، برنامه افزایش این تعداد به 50فروشگاه را در دستور کار داریم تا قطعات اصلی به راحتی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
قادری تعداد خودروهای متوقف در شبکه را 100 دستگاه اعلام و تصریح کرد: این در حالی است که پیش از این هزار دستگاه در شبکه متوقف بودند. همچنین دوره بررسی شکایت ها از 20 به ٧ روز کاهش یافته است.
مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو از برنامه این شرکت با هدف افزایش میزان رضایت از خدمات پس از فروش در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر بر اساس آمار ارایه شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران میزان رضایت از خدمات پس از فروش از 660 امتیاز در سال ٩٥ به 690 امتیاز در اوایل سال ٩٦ ارتقا یافته است که امیدواریم امسال به مرز متوسط 750امتیاز که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعریف شده، دست یابیم.
وی با اشاره به برنامه های آموزشی برگزار شده در زمینه ارتقای خدمات پس از فروش و انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای افزود: بر این اساس میزان ساعات آموزش از 30هزار نفر به 50 هزار نفر ساعت افزایش یافت و پیش بینی می شود این میزان در سال جاری به 80 هزار نفر ارتقا یابد.
جواد اکبری مدیر فروش مدیران خودرو نیز در ادامه این نشست از برنامه این شرکت در جهت نوآوری های جدید خبر داد و گفت: در نظر داریم علاوه بر ظرفیت تولید نسبت به ایجاد ظرفیت تکنولوژیکی نظیر خط رنگ رباتیک اقدام کنیم.
در حاشیه این نشست با انجام قرعه کشی، سه نفر از خریداران ام وی ام ٣١٥ راهی جام جهانی شدند که با این احتساب، ٩ نفر از خریداران این خودرو برنده جایزه ویژه سفر به روسیه شدند.

 

نویسنده: میترا ممسنی

عکاس: اعظم صباغ

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو