فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

عرضه دنا و رانا از سوی ایران خودرو به بازار

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیر صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) مهمترین اهداف خودرویی این سازمان در سال ٩١ را اعلام کرد و از عرضه چند خودرو جدید به بازار در این سال خبر داد.

عرضه دنا و رانا از سوی ایران خودرو به بازار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رضا مفیدی با بیان این که در سال جاری تنوع تولید محصولات خودرویی بیش از سال گذشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: امسال چند محصول جدید در حوزه سواری و سنگین وارد بازار می شود که از جمله آن ها می توان به محصولات دنا و رانا از سوی ایران خودرو و فیس لیفت تندر90 از سوی سایپا (پارس خودرو) اشاره کرد. در حوزه تجاری نیز محصولات جدیدی از جمله آریا از سوی ایران خودرو دیزل به بازار عرضه می شود.
    مدیر صنایع خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ادامه داد: براساس سیاست گذاری صورت گرفته در سال های آینده نیز چند خودرو جدید با استفاده از پلت فرم ملی تولید خواهد شد، به گونه ای که امیدواریم در سال های 1392 و 1393 شاهد عرضه چند محصول ملی جدید به بازار باشیم. 

     http://www.asrekhodro.com/News/15312
    شرایط ثبت سفارش خودرو ثابت ماند
    ٦ سال پیش در چنین روزی رییس سازمان توسعه تجارت ایران شرایط واردات بدون پرداخت حقوق ورودی خودرو را اعلام کرد.
    حمید صافدل در مورد واردات خودرو با اشاره به تغییر نکردن تعرفه و شرایط ثبت سفارش خودرو، در مورد شرایط ورود خودرو بدون پرداخت حقوق ورودی عنوان کرد: خودروهای ایرانی که توسط ایرانی های مقیم خارج از کشور یا دیپلمات های ایرانی به خارج از کشور انتقال داده یا صادر شده باشند، به شرطی که حداقل دو سال از دوره صادرات آن ها گذشته و این دوره به بیش از پنج سال نرسیده باشد، امکان برگشت بدون دریافت حقوق ورودی وجود دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15311 


    بی تاثیری تحریم ها بر واردات خودرو
    ٦ سال پیش در چنین روزی یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر شرایط جهانی به‌گونه‌ای است که می‌توان هر کالایی را از فروشندگان مختلف دریافت کرد و این موضوع به ویژه در حوزه خودرو بیش از سایر کالاها صدق می کنند بنابراین، در حال حاضر واردکنندگان خودرو نگرانی از بابت تاثیرات تحریم ها بر واردات این محصول به کشور ندارند.
    فربد زاوه افزود: در حال حاضر رویکرد سازمان های داخلی نسبت به واردات خودرو منطقی تر شده است،بنابراین در صورتی که از سوی سازمان های داخلی مشکلی در روند واردات خودرو ایجاد نشود، از نظر خارجی مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
    http://www.asrekhodro.com/News/15310

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط