فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس:

آیا افزایش ۷ درصدی نرخ کرایه اتوبوس منطقی است؟

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت کرایه حمل ونقل عمومی باید کمتر از نرخ تورم باشد افزایش نرخ ۷ درصدی اتوبوس را منطقی دانست.

آیا افزایش ۷ درصدی نرخ کرایه اتوبوس منطقی است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، مجید کیان پور در واکنش به افزایش 10 تا 15 درصدی نرخ بلیت اتوبوس ها، گفت: بهتر است نرخ بلیت اتوبوس ثابت بماند و دولت مابه التفاوت آن را پرداخت کند.

    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، افزود: نرخ کرایه حمل ونقل نباید به گونه ای افزایش یابد که انگیزه شهروندان جهت استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی را کمرنگ کند و از سویی فشار مضاعفی به مردم وارد شود.

    افزایش قیمت کرایه های حمل ونقل باید کمتر از نرخ تورم باشد

    وی با بیان اینکه دولت نرخ تورم را 9 درصد اعلام کرده است، گفت: افزایش قیمت کرایه ها باید کمتر از نرخ تورم باشد از این رو افزایش نرخ 7 درصدی اتوبوس منطقی به نظر می رسد.

    نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس دهم، با یادآوری اینکه افزایش نرخ غیرمنطقی بلیت اتوبوس کاهش استفاده شهروندان و به تبع آن افزایش ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت را به دنبال دارد، ادامه داد: افزایش نرخ منطقی حمل ونقل عمومی به کاهش و روان کردن ترافیک و آلودگی هوا کمک می کند.

    ضرورت گسترش و توسعه شبکه حمل ونقل عمومی

    نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت گسترش و توسعه شبکه حمل ونقل عمومی، تصریح کرد: در کنار گسترش حمل ونقل نوسازی آنها باید در دستور کار قرار گیرد./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط