فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عنوان کرد

ثبت اطلاعات ۷۵ هزار خودرو در طرح ترافیک تا کنون

ساکنین محدوده طرح ترافیک ثبت‌نام کنند

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی را در مورد طرح ترافیک سال ۹۷ ارائه کرد.

ثبت اطلاعات ۷۵ هزار خودرو در طرح ترافیک تا کنون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محسن پورسید آقایی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش لایحه افزایش قیمت کرایه‌ها گفت: بر اساس قانون، تا رسیدن مصوبه افزایش کرایه نخواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه تاکسی‌های خطی کرایه‌هایشان ثبت شده است و اغلب پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی بوده و  افزایش صورت نمی‌گیرد در مورد پیشنهاد شهرداری مبنی بر افزایش کرایه‌ها گفت: هنوز مشخص نیست که چند درصد قمیت‌ها افزایش داشته و در واقع اینگونه است که برای هر مسیر قیمت متفاوتی در نظر گرفته شده است و هر مسیری جداگانه قیمت‌گذاری می‌شود.

    پورسیدآقایی افزود: قرار است که تا کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اولویت این موضوع را بررسی کند و هفته آینده به صحن شورای شهر ارائه دهند. البته نرخ کرایه‌ها با توجه به طولانی بودن مسیر،‌ متفاوت است.

    از طرح ترافیک جدید چه خبر؟

    معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد شارژ حساب شهروندی یک میلیونی نیز گفت: گروه‌هایی که خواهان بسته دائمی طرح ترافیک به صورت یک ساله هستند حداقل باید 3 الی 4 میلیون در طرح بپردازند و بر همین اساس این افراد باید حساب خود را یک میلیون تومان شارژ کنند تا ما با کسری وطلب کاری از آنها مواجه نشویم.

    وی با بیان اینکه افرادی که از این یک میلیون تومان استفاده نکنند می‌توانند آن را از حساب شهروندی خود باز پس گیرند ولی این بعید به نظر می رسد زیرا که هزینه‌ها بیش از این است، در مورد افراد خاص از جمله خبرنگاران ومعلولان نیز گفت: این افراد نیازی به شارژ کردن حساب شهروندی ندارند.

    معاون حمل و نقل شهرداری تهران افزود: درمورد طرح ترافیک آژانس‌ها گفت: ما بر اساس مصوبه شورای شهر عمل می‌کنیم و آژانس‌ها،‌ وانت بارها و ... که کارشان حمل و نقل است 50 درصد تخفیف می گیرند وهم اکنون در سامانه‌ای به صورت جداگانه برای آنها راه‌اندازی شده ثبت نام می‌کنند.

    پورسید آقایی در ادامه درباره زمان طرح ترافیک جدید گفت: هیچ تغییری در زمان اجرا صورت نگرفته و همانند گذشته که اعلام شده از اول اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود و به نظر می‌رسد که تذکر امروز عضو شورای شهر بی‌مورد بود چراکه طرح از هفته آینده به طور حتمی اجرایی می‌شود.

    وی در مورد تعداد ثبت نام ها گفت:‌ در این طرح میزان ثبت‌نام‌ها خوب بوده و بر اساس آمارها 75 هزارخودرو تا شب گذشته اطلاعات خود را وارد سامانه کرده‌اند و زیرساخت‌ها آماده است و بیشتر نگرانی‌ما افرادی است که در طرح ساکن هستند و نتوانند ثبت نام کنند و این افراد هرچه سریعتری مدارک خود را به دفاتر الکترونیک شهر ارائه کنند تا از مزایا بهره‌مند شوند.

    وی ادامه داد: ثبت نام برای طرح ترافیک تا آخر امسال امکان پذیر است ولی چون از اول اردیبهشت ما اجرایی می شود بهتر است و باید افراد نسبت به ثبت خودروی خود اقدام کنند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو