فونیکسریمکسبهتام

تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ثبت سفارش غیرقانونی ۶۴۸۱ خودرو و ترخیص آن از گمرک

عصر خودرو- نمایندگان همدان و خمین در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کردند که تعداد ۶۴۸۱ دستگاه خودروی لوکس سواری به روش‌های غیرقانونی ثبت سفارش شده و از گمرکات ترخیص شده‌اند و بیت‌المال را غارت کرده‌اند.

تذکر نمایندگان به وزیر اقتصاد درباره ثبت سفارش غیرقانونی ۶۴۸۱ خودرو و ترخیص آن از گمرک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز چهارشنبه 29 فروردین 97 از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

    علی وقفچی،‌اکبر رنجبرزاده و علیرضا محجوب نمایندگان زنجان، اسدآباد و تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار تعیین تکلیف و تسهیل در بازار ارز جهت صادرات کشور بویژه در زمینه فرش و صنایع دستی شدند.

    محمدمهدی زاهدی و احمد سالک نمایندگان کرمان و اصفهان در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کردند که با عنایت به عملیات غیرقانونی و گستاخانه فرانسه و انگلیس با استکبار جهانی سریع‌تر ترتیبی دهید که نسبت به کاهش روابط ایران با فرانسه و انگلیس اقدام لازم صورت پذیرد و همچنین در تذکری به وزیر صنعت عنوان کردند که با توجه به همراهی فرانسه با استکبار جهانی و اقدام علیه سوریه برخلاف پروتکل‌های بین‌المللی خواهان قطع همکاری با پژو و رنو هستیم.

    سیده حمیده زرآبادی، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی و نادر قاضی‌پور نمایندگان قزوین، تهران و ارومیه به اتفاق 10 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کردند که علت تغییر حکم مشاور معاون وزیر و رئیس هیات مدیره زیرساخت به سمت کارشناس نظارت و هماهنگی بلافاصله بعد از مطرح شدن سوال از شما در صحن مجلس چیست؟

    علی ساری نماینده مردم اهواز به رئیس جمهور در مورد عدم تعیین تکلیف مردم درخصوص سپرده‌های آنان در موسسات مالی به ویژه آرمان تذکر داد و ضرورت تهیه و ارائه گزارش به مجلس از طرف هیات سه نفره را متذکر شد.

    علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به اتفاق 25 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار عدم تحمیل هزینه خدمات دولت الکترونیک به مردم از طریق خدمات مبتنی بر گوشی‌های هوشمند به شهروندان شدند.

    علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به اتفاق 32 نفر دیگر نمایندگان در تذکری به وزیر راه وشهرسازی عنوان کردند که علت عدم تکمیل پرونده ثبت تاریخی راه‌آهن ایران در یونسکو علی‌رغم اعلام نواقص از سوی کمیته فرهنگی یونسکو به سفیر ایران در آن سازمان چیست.

    علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران به اتفاق 30 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای علوم و اقتصاد خواستار تسریع در پرداخت ارز دانشجویان خارج از کشور براساس آخرین تغییرات اعمال شده در نرخ ارز و مصوبات هیات وزیران شدند.

    سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق 17 نفر دیگر ازنمایندگان به وزیر اقتصاد لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج را متذکر شدند.

    امیر خجسته و محمدابراهیم رضایی نمایندگان مردم همدان و خمین به وزیر اقتصاد لزوم اصلاح گمرکات از قاچاق کالا را متذکر شدند و عنوان کردند که 6481 دستگاه خودروی لوکس سواری به روش‌های غیرقانونی ثبت سفارش شده و از گمرکات ترخیص شده‌اند و بیت‌المال را غارت کرده‌اند.

    حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که علت عدم برنامه‌ریزی جهت مقابله با تلاطم ارزی چیست.

    جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت‌جام در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که مردم روستاهای متعددی در شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد و باخرز با گذشت 40 سال از عمر ا نقلاب اسلامی برای آب شرب سالم و بهداشتی به مسئولان التماس می‌کنند اعتبارات تخصیص یافته و نحوه عملکرد مجموعه آن وزارتخانه به نحوی است که تا 10 سال آینده نیز مشکل مردم حل نخواهد شد و چاره‌ای جز استیضاح نداریم.

    عین الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو به وزیر اقتصاد درباره افزایش نامتعارف عوارض خروج از کشور تذکر داد.

    احمد امیرآبادی، نادر قاضی‌پور و اکبر رنجبرزاده نماینده قم، ارومیه و اسدآباد در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار صدور دستور بررسی و پیگیری برای پرداخت خسارات به باغداران صدمه دیده از سرما و سیل اخیر شدند و همچنین در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تسریع در برخورد با روزنامه قانون که  علیه زبان مادری ترک‌ها و نمایندگان مناطق ترک نشین همیشه طالب خلاف واقع درج می‌کند شدند.

    حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که علت دارا بودن مقام اول در فرار مغزها چیست و چرا ایران مقام اول را در این زمینه دارد.

    عین‌الله شریف‌پور نماینده مردم ماکو در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت ایثارگران شد.

    نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به اتفاق 18 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که چرا از ورود کالای قاچاقی که به سادگی قابل رویت، شناسایی و رهگیری است جلوگیری نمی‌کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو