فونیکسریمکسبهتام

گزارش هفتگی بورس - خودرو ،

کاهش ۵۲ درصدی ارزش معاملات، تغییر صفر درصدی بازدهی!

عصر خودرو- تداوم روند رکودی حاکم بر خودروییهای بورس در جریان معاملات این هفته به ثبت بازدهی صفر درصدی شاخص گروه منتهی شد.

کاهش ۵۲ درصدی ارزش معاملات، تغییر صفر درصدی بازدهی!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  اولین روز کاری هفته به جز دو نماد خکاوه و خوساز که صف خرید تشکیل دادند و نمادهای خکار، خمحور، خشرق و خلنت که صف فروش بودند، مابقی نمادهای گروه خودرو و ساخت قطعات معاملاتی متعادل را پشت سر گذاشتند.
    روز بعد خودروییها مخالف جریان بازار رشد کردند، در حالی که اکثریت نمادها بورس در این روز شاهد کاهش در قیمت پایانی بودند نمادهای گروه خودرو توانستند از رشد قابل قبولی برخوردار باشند.
    سه شنبه، عمده نمادهای گروه خودرو منفی متعادل بودند و حتی تعدادی نماد قطعه ساز شامل ختوقا، خچرخش و خموتور در آستانه صف فروش با افت نزدیک 5 درصدی به معاملاتشان پایان دادند.
    آخرین روز کاری هفته نیز گروه به حرکت نزولی خود ادامه داد تا جایی که شاخص  خودروییها نهایتا با افت 54 واحدی در ارتفاع 14 هزر و 843 واحد قرار گرفت. از سویی دیگر دو نماد اصلی خساپا و خودرو زیر یک درصد افت قیمتی داشتند و به ترتیب در قیمتهای 771 و 2,454 ریال پایانی آرام گرفتند.
    به نظر می رسد گروه خودرو به دنبال فرصت مناسبی برای رشد است، چراکه از نظر تکنیکالی گروه جای زیادی برای اصلاح ندارد، سهامداران در شرایط نااطمینانی فعلی در خصوص برجام و نرخ ارز، انگیزه کافی برای خرید سهم ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط