فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی فاز یک خط ۷ مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت متروی تهران از پیشرفت ۶۵ درصدی فاز یک خط ۷ مترو خبر داد و گفت: خط ۷ مترو حدفاصل ایستگاه مولوی تا ایستگاه نواب صفوی تا خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد.

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی فاز یک خط ۷ مترو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تکمیل خطوط 6 و 7 مترو به 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: پس از تعطیلی خط 7 مترو، هماهنگی با یکی از بانک‌ها تا دی ماه به طول انجامید، اما با پیگیری‌های همه جانبه و حمایت شورای شهر و نجفی، مجوز انتشار 2 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خطوط 6 و 7 در روز‌های پایانی سال گذشته صادر شد که 700 میلیارد تومان از آن برای تکمیل خط 7 محقق شده است.

    وی افزود: اختصاص این اعتبار 700 میلیارد تومانی منبع مالی خوبی بود تا این خط را با شرایط بهتر و سرعت بالاتری پیش ببریم.

    مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 65 درصدی فاز یک خط 7 مترو گفت: فاز یک این خط به طول 7 کیلومتر حدفاصل ایستگاه مولوی تا ایستگاه نواب صفوی در بخش ساختمانی در مراحل نازک کاری و تجهیز است که تلاش می‌کنیم تا خردادماه با لحاظ استاندارد‌های لازم به بهره برداری برسد.

    وی در مورد تکمیل خط 7 مترو ابراز امیدواری کرد که در صورت تامین مالی مناسب، به تدریج باقی خط نیز تا پایان سال وارد مدار بهره برداری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط