فونیکسریمکسبهتام

مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو خبر داد:

تایید اصالت قطعات مدیران خودرو با بسته بندی و هولوگرام جدید

عصر خودرو- مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو از طراحی بسته بندی و هولوگرام جدید این شرکت با هدف شناسایی قطعات تقلبی از اصلی خبر داد و گفت: این موضوع به انتخاب مشتریان در انتخاب قطعات کمک خواهد کرد بر این اساس امیدواریم این طرح در سال جاری اجرایی شود.

تایید اصالت قطعات مدیران خودرو با بسته بندی و هولوگرام جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    علی قادری در گفت و گو با پایگاه خبری عصر خودرو، با تاکید بر سهم بالای قطعات تقلبی خودروهای مدیران خودرو در بازار اظهار کرد: در حال حاضر تنها با اطلاع رسانی مشتریان می توان با قطعات تقلبی مقابله کرد چرا که با وجود سهم بالای قطعات تقلبی در بازار، توان جمع آوری با این قطعات وجود ندارد.
    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه تصریح کرد: هم اکنون براساس مصوبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، همه قطعات اصلی مدیران خودرو 6 ماه و 10 هزار کیلومتر دارای گارانتی هستند که می توان با اطلاع رسانی بیشتر، مشتریان را به خرید قطعه از نمایندگی های این شرکت ترغیب کرد.
    مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به خواب خودروها در نمایندگی به دلیل تامین نشدن قطعات اظهار کرد: خواب خودرو در نمایندگی همواره به معنای تامین نشدن قطعات از سوی شرکت نیست، بلکه ممکن است نمایندگی اقدام به ثبت درست درخواست قطعه اقدام نکرده باشد بر همین اساس یکی از شاخص ها با عنوان VOR که ارسال قطعات خاص به صورت اضطراری است در دستور کار قرار دارد.
    قادری ادامه داد: بر این اساس یکی از آموزش هایی که برای سال جاری در دستور کار قرار دارد، آموزش نمایندگی ها در زمینه این شاخص است چرا که هم اکنون مشکلی در زمینه تامین قطعات از سوی مدیران خودرو وجود ندارد و تنها در حال آموزش نمایندگی ها هستیم تا کار سفارش گذاری به درستی انجام شود. این شرایط در حالی است که در بیشتر مواقع این موضوع به نظر می رسد که خواب خودرو در نمایندگی به دلیل کوتاهی در تامین قطعات بوده است.
    وی یادآور شد: بر این اساس به دنبال افزایش نظارت بر پذیرش و کنترل درخواست قطعات هستیم تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم بر این اساس انتظار می رود، امسال با تمهیدات پیش بینی شده مهم ترین مشکل و کمبود که در بخش سفارش گذاری نمایندگی برای قطعات است، به حداقل برسد.
    مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو تصریح کرد: رتبه تامین قطعات 92 درصدی مدیران خودرو در حال حاضر با فاصله زیادی نسبت به سایر شرکت های خودروساز و واردکننده قرار دارد این در حالی است که هم اکنون استاندارد رتبه تامین قطعات برخی خودروسازان طراز نخست 82 درصد، تعیین شده است.
    به گفته قادری، لزوما تامین قطعه به معنای ارایه خدمات مناسب نیست و لازم است آموزش، نظارت، کنترل، احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم تغییر رفتار در زمینه خدمات پس از فروش را نسبت به سال گذشته داشته باشیم.
     

    نویسنده: میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط