فونیکسریمکسبهتام

بررسی ۵ مدل جدید MG در آستانه ورود به بازار؛

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران

عصر خودرو- MG فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ و با مدل ۵۵۰ در بازار ایران آغاز کرد و به سرعت به برندی محبوب در بازار ایران بدل شد.

بازگشت شوالیه با دست پر به ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این برند مدل های 6 ، 350، GT ، GS و 3 را نیز در سال های بعد به صورت وارداتی به بازار عرضه کرد و مدتی را در غیبت به سر برد تا اینکه شرکتی با عنوان گروه صنعت خودرو اذربایجان خبر از آغاز تولید مدل 360 را داد. با آغاز تولید مدل 360 برند MG وارد فاز جدیدی از فعالیت در ایران از جنس تولید به جای واردات شد و مدتی قبل نیز خبر تولید دیگر محصولات MG در شرکت ام‌جی فردا موتور در شهر سمنان منتشر شد. این برند چینی در ادامه فعالیت هایش در بازار ایران هفته گذشته 5 مدل جدید را شوروم مرکزی این برند در تهران به نمایش گذاشت و این بهانه ای بود تا برای اولین بار با سبد محصولات جدید MG برای بازار ایران دیداری داشته باشیم.

    سبد محصولات ام جی شامل چه مدل‌هایی است؟

     


     MG ZS یک کراس اوور کوچک است که از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که توان تولید 118 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را داراست.این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

     

    ام جی نسل جدید 6 را با طراحی جدید و پیشرانه قوی‌تری عرضه کرده که دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربو با توان تولید 206 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور است.

     


     هاچ بک دوست داشتنی ام جی نیز زیر تیغ جراحی رفته است و از جدیدترین سبک طراحی ام‌جی بهره می‌برد. این هاچ‌بک از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری بهره می‌برد که توان تولید 116 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را داراست. جدای از تغییر چهره، طراحی داخلی MG3 نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته و حال، خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک جدید و به مراتب کارآمد تر ساخت آیسین ژاپن است.

     

     ام‌جی نیز مانند دیگر خودروسازان به ساخت خودروهای الکتریکی روی آورده و کراس‌اوور RX5 الکتریکی را معرفی کرده است. این مدل دارای باتری‌های لیتیومی است که با یک بار شارژ، 320 کیلومتر را طی می‌کند. این خودرو از تمامی سیستم‌های ایمنی و رفاهی بهره می‌برد و دارای سیستم تشخیص فرامین صوتی است.

     

     


     RX5 دارای نسخه های بنزینی، برقی و هایبرید است که در حال حاضر تنها نسخه بنزینی برای عرضه در ایران در نظر گرفته شده است. این کراس‌اوور میدسایز دارای دو مدل دیفرانسیل جلو و AWD است که نه‌تنها در حالت انتقال نیرو بلکه در تجهیزات نیز با هم متفاوت هستند. نسخه بنزینی از یک پیشرانه 2 لیتری توربو با توان 217 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

     

    نویسنده: اشکان آثار

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو