فونیکسریمکسبهتام

در جمع خبرنگاران؛

همه رانندگان تاکسی شهر تهران بیمه تکمیلی می شوند

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران: همه رانندگان تاکسی شهر تهران که دارای کارنامه هوشمند فعال هستند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

همه رانندگان تاکسی شهر تهران بیمه تکمیلی می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صداوسیما، علیرضا قنادان در حاشیه تجلیل از رانندگان برتر شرکت تاکسیرانی پانیز در جمع خبرنگاران افزود: بیمه تأمین اجتماعی مسئله اغلب تاکسیرانان تهران است و حتی برخی از رانندگان جدید تاکسی از این بیمه هم برخوردار نیستند.
    وی گفت: تاکسیرانی تهران برای کم کردن از بار این مشکل اقدام به برنامه ریزی برای بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی کرده است.
    قنادان افزود: بخشی هزینه های درمانی کلینیکی، پاراکلینیکی و عمل های جراحی رانندگان تاکسی و افراد زیر پوشش آنها تحت پوشش این بیمه تکمیلی قرار می گیرند.
    وی گفت: تاکسیرانی تهران به ازای هر راننده تاکسی در این طرح 200 تا 300 هزار تومان پرداخت می کند و جا دارد دولت هم به این کار کمک کند.
    قنادان با اشاره به فعالیت 80 هزار تاکسی در تهران افزود: پیش بینی می کنیم 60 تا 70 هزار نفر از رانندگان تاکسی پایتخت در این طرح شامل بیمه تکمیلی شوند.
    وی گفت: بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی رایگان است و برای خانواده ها و اعضای تحت تکفل آنان تا 70 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.
    ­مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: رانندگان تاکسی ای که تمایل به استفاده از این بیمه تکمیلی دارند باید در سامانه الکترونیکی که بعداً اطلاع رسانی می شود ثبت نام کنند.
    قنادان نوسازی تاکسی ها در تهران را مسئله ای پیچیده خواند و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی که در پی جایگزینی تاکسی های فرسوده با خودروهای جدید تولید داخل هستیم خودروسازان عرضه خودرو به تاکسیرانی را متوقف کرده اند.
    وی افزود: متأسفانه به دلایل مختلف فرآیند نوسازی ناوگان تاکسی در تهران و سراسر کشور با چالش مواجه شده است.
    قنادان گفت: یکی از خودروسازهای کشور از ارائه پیش فاکتور خودداری می کند و عملاً با توقف نوسازی ناوگان در شهر تهران مواجه هستیم.
    ­مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: هم اکنون 10 هزار تاکسی فرسوده در صف انتظار برای نوسازی در تهران وجود دارد که به هیچ وجه تعمیرات آنها امکان پذیر نیست و به علت متوقف شدن طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی هزینه های ناشی از آن را تاکسیرانان و شهروندان پرداخت می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو