فونیکسریمکسبهتام

ناوگان جدید سامانه ۱۳۷ به بهره برداری رسید

عصر خودرو- مراسم افتتاحیه ناوگان خودرویی جدید سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور جمعی از شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تهران به میزبانی منطقه ۱۹در بوستان ولایت برگزار شد.

ناوگان جدید سامانه ۱۳۷ به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد جواد شیرازی رئیس سازمان بازرسی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر تقویت سامانه مدیریت شهری 137 در راستای خدمت رسانی مضاعف به شهروندان گفت :  بهره برداری از خودروهای جدید سامانه 137 محصول تلاش زنجیروار مجموعه ای از شهرداران، مدیران شهری و روسای سامانه 137 در طول یک دهه گذشته است.
    شیرازی با بیان اینکه سامانه 137 در حال باز سازی و نوسازی شدن می باشد افزود: آنچه در کنار ایجاد این سامانه و خدمت رسانی اهمیت دارد، این است که مردم چه قضاوتی درباره کار و فعالیت ما می کنند.

    وی اعتماد عمومی را بزرگ ترین سرمایه اجتماعی هر کشور دانست و گفت: در مدیریت شهری، آن چیزی که مد نظر ما می باشد بازسازی این اعتماد است و بخش خدماتی شهرداری، به خصوص پل ارتباطی سامانه 137 با مردم می تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشد .
    شیرازی بر تعامل دو سویه بین دریافت پیام ها و انتقال آن به مدیریت اجرایی شهرداری و همچنین اجرای دستورالعمل ها و وظایف ذاتی مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت : هر قدر بتوانیم با روی خوش و اخلاق خوب و نیکو پاسخگوی مردم باشیم و خواسته به حق آنها را برطرف کنیم، در احیاء این اعتماد عمومی موفق تر خواهیم بود.

    ارزش کار سامانه 137 در رفع به موقع نیازهای مردم است
    رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد:  ارزش کار این سامانه زمانی افزایش پیدا می کند که بتوانیم نیازهای مردم را به موقع و به هنگام برطرف کنیم . در همین زمینه باید ضمن استفاده مطلوب از مشارکت عمومی مردم ، سامانه را تقویت کرده و راه های تعامل با مردم را احصاء نماییم.
    وی با اشاره به این موضوع که در بازرسی و نظارت، گاهی اولین اشتباه می تواند آخرین اشتباه باشد خاطرنشان کرد: اگر یک تخلف از چشم تیز بین سیستم نظارتی دور بماند و مردم و فضای مجازی آن را رصد کنند ، هزینه های زیادی را باید متحمل شویم.

    اولویت سامانه 137 ، افزایش رضایت شهروندان است
    حمید رضا نصریان سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 نیز در این مراسم گفت: با راه اندازی سامانه 137 در سوم دی ماه سال 1384 ، با تکیه بر سه اصل سرعت، دقت و صحت خود را خادم و خدمتگزار واقعی شهروندان میدانیم و با تمام امکانات در جهت افزایش بیش از پیش رضایت شهروندان حرکت می نماییم.

    نصریان با اشاره به این موضوع که ارتباط دوسویه بین شهروندان و شهرداری زمینه ساز افزایش مشارکت های شهروندان در اداره بهینه شهر شده عنوان کرد: مشارکت ، بی شک سرمایه ای عظیم و قابل اتکاء برای این نهاد اجتماعی است و فرصت مناسبی را بوجود آورده تا نقاط ضعفمان را شناسایی و از آنها برای تقویت سیستم خود استفاده کنیم.
    وی اظهار داشت: آنچه امروز تحت عنوان رونمایی از خودروهای جدید فوریت های شهری سامانه 137 می بینیم تلاش جمعی همکاران ما در مجموعه صف و ستاد است تا توان اجرایی خود را در سطح نواحی که بازوان اصلی خدمت به شهروندان می باشد  تقویت نماییم.

    وی گفت: امروز به لطف پروردگار ، خدمات این سامانه در مدیریت شهری ، آن را به سازمانی پیشرو در ارائه خدمات شهری در سایر شهرها و کلانشهرهای این مرز و بوم مبدل کرده و موجب توسعه این خدمت به تمام مراکز استانها و بیش از 70 شهرستان شده است .
    سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 در ادامه تصریح کرد: با گذشت بیش از یک دهه خدمت صادقانه ، نام 137 در ذهن شهروندان از یک سامانه تلفنی خدمات شهری فراتر رفته و به نماد و نشانی ارزشمند و ماندگار از رویکرد مدیریت شهری تهران بدل شده است و برای ماندگاری ، تداوم و اعتلای چنین جایگاهی باید ایجاد فرصت ، حفظ موقعیت ، استمرار موفقیت و ارتقای مداوم آن را سرلوحه امورمان قرار دهیم.

    بر اساس این گزارش، اولین ناوگان خودرویی سامانه مدیریت شهری 137 در سال 1384 به مناطق 22 گانه شهرداری تهران تحویل داده شد. پس از آن با گذشت 10 سال از بهره برداری خودروهای مذکور و با توجه به فرسوده شدن و هزینه های بالای آن، در تیرماه سال 94 تصمیم بر نوسازی این ناوگان شد.
    بر همین اساس، بعد از کسب مجوزهای لازم و تامین اعتبار، انواع خودروهای داخلی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت بنا بر نظر متخصصین این امر، تصمیم به نصب کاربری بر روی خودروی نیسان گرفته شد.
    بنابر این گزارش، اولین نمونه کاربری خودروها در ماه های پایانی سال 95 ساخته شد و توسط مناطق در نواحی مختلف مورد آزمایش قرار گرفت. پس از طی این مراحل، در تیرماه سال 96 اولین گروه از محصول مورد نظر تحویل مناطق گردید و در نهایت تا پایان فروردین ماه 97، تعداد 72 دستگاه از خودروهای کاربری سازی شده به 14 منطقه از 22 منطقه شهردرای تهران تحویل داده شده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو