فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودروهای وارداتی نباید مستعمل باشند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون وقت امور گمرکی گمرک ایران درباره مصوبه جدید دولت برای واردات خودروهای سواری گفت : سال ساخت خودروهای سواری خارجی از یک سال به ۳ سال افزایش پیدا کرده است.

خودروهای وارداتی نباید مستعمل باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محمدرضا نادری تأکید کرد: این مصوبه درباره واردات آن دسته از خودروهای سواری خارجی قابلیت اجرا دارد که غیرمستعمل باشد.نادری گفت : شاخص مستعمل و غیرمستعمل بودن خودرو در فرم ثبت سفارش کالا درج می شود و صحت و تأیید آن منوط به نظر سازمان توسعه تجارت است.
    http://www.asrekhodro.com/News/15721

    نوسازی بیش از 400 هزار دستگاه خودرو سواری فرسوده
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در معرفی برنامه های نوسازی خودروهای فرسوده در سال 91 گفت: امسال بیش از 400 هزار دستگاه خودروی سواری فرسوده در دستور نوسازی این معاونت قرار دارد. امیر رضا رجبی تصریح کرد: دستگاه های دولتی که دارای خودروی فرسوده هستند در صورت تحویل این خودروها که به میزان وزن خودروی اسقاطی، مبلغی را دریافت خواهند کرد.وی افزود: تا پایان سال 90 در همه طرح های جایگزینی این ستاد یک میلیون و 185 هزار دستگاه خودرو اسقاط شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/15717

    رونمایی از سدان جدید سیتروئن
    شش سال پیش در چنین روزی سیتروئن یک سدان جدید را در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشت.مدل تازه سیتروئن یک مدل مفهومی بود که برای نخستین بار در این نمایشگاه ارایه شد.این خودرو که DS9 نام دارد به زودی وارد بازار چین خواهد شد.کاهش فروش خودرو در بازار اروپا باعث شده تا سیتروئن برای افزایش فروش در چین برنامه ریزی کند.
    سیتروئن که در ماه های اخیر به دلیل کاهش فروش در اروپا با مشکل روبه رو شده است حالا به افزایش فروش در بازار های نوظهور چین امیدوار است و قصد دارد با ارایه مدل های تازه به این هدف دست یابد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15712

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو