فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

افزایش ۶ درصدی قیمت خودروهای داخلی قانونی است

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش ۶ درصدی قیمت خودروهای داخلی براساس مصوبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام گرفته و قانونی است.

افزایش ۶ درصدی قیمت خودروهای داخلی قانونی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محسن صالحی نیا در خصوص این که، مصوبه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از سوی برخی مقامات و شورای تنظیم بازار غیرقانونی اعلام و باطل شده بود، اظهار کرد: تعیین قیمت ها بحث تخصصی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و سایر مصوبات در این خصوص و توسط سایر مراجع کاربردی نیست.
    http://www.asrekhodro.com/News/15866

    تولید 900 هزار موتور کم مصرف در ایران خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که درسال جاری تولید بیش از 900 هزاردستگاه موتورکم مصرف را دربرنامه دارد و تمام ساز کارهای لازم تحقق این امر فراهم شده است . میر جواد سلیمانی قائم مقام پیشین مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیا این مطلب گفت : تولید خودرو با موتور های کم مصرف از سال گذشته با توجه به سیاست های دولت در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در دستور کار قرار گرفت .
    وی از افزایش تیراژ تولید موتور ملی در سال 91 خبرداد و اظهار کرد: با داخلی سازی سیلندر و سر سیلندر موتور ملی ، ایران خودرو توان تولید روزانه 700 دستگاه از این نوع موتور را دارد .
    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد : براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است در سال 91،  180 هزار دستگاه موتور ملی تولید شود که 70 درصد آن پایه گازسوز است که برروی خودرو های سمند ، رانا و دنا نصب خواهد شد .وی یاد آورشد : ایران خودرو درسال 90،  70 هزار دستگاه موتور ملی تولید کرد که بیش از 80 درصد آن پایه گازسوز بود .
    http://www.asrekhodro.com/News/15832

    تراکتور ملی تولید می شود
    شش سال پیش در چنین روزی، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتور ملی با همکاری سه جانبه گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، دانشگاه تبریز و محیط زیست تولید می‌شود. ابوالفتح ابراهیمی اظهار کرد: این محصول مشترک ملی و با قابلیت و تکنولوژی روز دنیا برای تامین نیاز داخلی و خارجی تولید و به متقاضیان ارایه می شود.
    وی افزود: با توجه به پایه و تکنولوژی مشترک در محصول تراکتور، تراکتور ملی نیز به منظور استفاده در تمام بخش ها و توان ها از 37 اسب بخار تا 180 اسب بخار و تراکتورهای سبک و سنگین طراحی و تولید می شود.
    ابراهیمی گفت: تراکتور ملی تمام استانداردها و ویژگی های بهینه تراکتورهای دنیا را خواهد داشت و در طراحی و تولید آن از نظر سخت افزاری و نرم افزاری از دانش و علم اساتید دانشگاه استفاده خواهد شد.


    گزارش از : شهرام فرمانی

    http://www.asrekhodro.com/News/15837

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط