فونیکسریمکسبهتام

شهرداری تهران مرجع تشخیص و تایید خبرنگاران نیست

عصر خودرو- نائب رئیس شورای عالی استان‌ها،روال تایید خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک از سوی شهرداری را نامناسب دانست و گفت: تایید خبرنگاران باید توسط وزارت ارشاد و صداوسیما صورت پذیرد زیرا شهرداری صرفاً متولی ارائه خدمات طرح ترافیک است نه مرجع تایید خبرنگاران.

شهرداری تهران مرجع تشخیص و تایید خبرنگاران نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم،  علیرضا احمدی با اشاره به موضوع طرح ترافیک سال 97 و حواشی پیش آمده در این مورد اظهار داشت: در خصوص این طرح اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود و در نحوه اجرای آن ابهامات زیادی وجود دارد و متاسفانه بسیاری از افراد و شهروندان تهرانی از گروه‌های مختلف از جمله اصحاب رسانه و خبرنگاران سردرگم هستند.

    وی با تاکید بر اینکه بهتر بود شهرداری تهران سال آینده این طرح را اجرایی می‌کرد و مطالعات بیشتر و نظر سنجی‌های لازم در این خصوص صورت می‌گرفت، افزود: در حال حاضر طرح فوق با معضلاتی همراه است که نیازمند کار کارشناسی بیشتر است و بایستی وضعیت برخی از گروه‌های جامعه مانند اصحاب رسانه روشن تر و مشخص می‌شد.

    نائب رئیس شورای عالی استانها روال تایید خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک از سوی شهرداری را  نامناسب دانست و افزود: تایید خبرنگاران باید توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما صورت پذیرد زیرا شهرداری تهران صرفاً متولی ارائه خدمات طرح ترافیک است نه مرجع تشخیص و تایید خبرنگاران. این درحالی است که شهرداری موارد و ملاک‌هایی را برای این موضوع در نظر گرفته که خارج از حیطه اختیارات و وظایف شهرداری است و تایید خبرنگاران صرفاً باید ازطریق مراجع ذی صلاح صورت پذیرد.

    احمدی با بیان اینکه سازوکارهای لازم برای اجرای این طرح درحال حاضر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پیگیر موضوع برای حل مشکل و مشخص شدن وضعیت طرح ترافیک اهالی رسانه و سهمیه اختصاصی لازم برای آنان هستیم.

    نائب رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: با این وجود تعجیل در اجرای طرح ترافیک جدید باعث بلاتکلیفی و نارضایتی مردم و جامعه هدف شده و ممکن است باعث بروز مشکلات بیشتری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو