فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور را اعلام کرد که حاکی از روان بودن قابل توجه عبور و مرور خودروها در اکثر جاده‌های کشور است.

جدیدترین وضعیت ترافیک جاده‌ای+ نقشه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، براساس آمارهای ارائه شده رفت و آمد در جاده‌های کشور در قیاس با 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته و آزادراه کر ج به قزوین با ثبت بیش از 136 هزار تردد پرترافیک ترین مسیر بوده است.

    پس از آن آزادراه‌های کرج به تهران، تهران به کرج، قزوین به کرج و قم به تهران قرار گرفته‌اند و مسیرهای ارتباطی پایتخت با شهریار، ساوه و پاکدشت نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

    همچنین در طول این روزها تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد ممنوع است.

    همچنین در محور چالوس تردد خودروها از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد بود. در محور هراز نیز از ساعت 13 تا 24 روز جمعه تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24  روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه است.

    همچنین چهار محور رامیان به شاهرود، شمشک به دیزین، عجب شیر به آذرشهر و ایلام به ایوان نیز به دلیل مداخلات جوی ممنوعیت تردد خواهند داشت.

    آخرین نقشه‌های ترافیکی ارائه شده از سوی مرکز مدیریت راه‌ها نشان می‌دهد که ترافیک جاده‌های اصلی تهران به جز دو مورد روان گزارش شده ولی ترافیک در آزادراه تهران- کرج نیمه سنگین و در محور ساوه- تهران سنگین گزارش می‌شود.

    مسیرهای اصلی استان مازندران نیز ترافیکی روان را گزارش کرده‌اند و در حال حاضر رفت و آمد در سه جاده اصلی فیروزکوه، هراز و چالوس بدون مشکل ادامه دارد.

    در استان گیلان نیز محورهای اصلی ترافیکی روان دارد و آزادراه قزوین- رشت نیز تقریبا در تمامی بخش‌ها وضعیت ترافیکی عادی را پشت سر می‌گذارد.

    در خراسان رضوی نیز تمامی راه‌های اصلی باز هستند و جاده‌هایی که به مشهد منتهی می‌شوند، هیچ ترافیکی را پشت سر نمی‌گذارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو