فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محورهای شمال کشور

عصر خودرو- پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

ترافیک سنگین در محورهای شمال کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا،  پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های مواصلاتی کشور تا ساعت 9 صبح امروز (جمعه 14 اردیبهشت 97) را اعلام و تصریح کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش باران در استان های آذربایجان غربی، کرمان و شمال(اکثر محورها) گزارش شده است.
    همچنین در شمال به جنوب محور هراز(محدوده پارک جنگلی آمل)سنگین،(محدوده تونل تکاور)نیمه سنگین، شمال به جنوب محور کرج - چالوس(محدوده های دزدبن، پل زنگوله و سیاه بیشه) نیمه سنگین اعلام شده است.
    براساس اعلام پلیس راهور ناجا همچنین محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز، محور دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین است.
    بنابراین گزارش همچنین در محور شوش - فتح المبین در استان خوزستان به علت طغیان رودخانه و تخریب پل تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است، در استان آذربایجان شرقی(کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده است و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.
    همچنین در استان ایلام محور ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است، در استان اردبیل نیز محور خلخال - اسالم محدوده کیلومتر 7 تا 18.5 به علت انجام عملیات راهسازی از تاریخ 31 فروردین تا 31 تیر مسدود است و مسیر جایگزین از محور خلخال - پونل تعیین شده است.
    پلیس راهور ناجا همچنین محورهای دارای محدودیت را استان گیلان(محور قدیم - رشت - قزوین) مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر 310 تا 394 از تاریخ سوم تا دهم اردیبهشت روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزاد راه تا اولین بازشو به سمت رشت اعلام کرد.
    همچنین در محور کرج - چالوس کیلومتر 0 تا 70 از تاریخ یکم اردیبهشت تا بیستم شهریور 97 از ساعت 8 تا 17 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    پلیس راهور ناجا در ادامه اعلام کرد: همچنین در غرب استان تهران، آزاد راه تهران - قم کیلومتر 37 تا 58 از تاریخ یکم اردیبهشت تا بیستم شهریور 97 از ساعت 9 تا 17 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    براساس این گزارش، در استان البرز، آزادراه تهران - کرج کیلومتر 0 تا 14 از تاریخ یکم اردیبهشت تا بیستم شهریور 97 از ساعت 8 تا 15 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 13 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک، استان قزوین، آزاد راه قزوین - رشت(پل یوز باشیجای - خلخال دشت) کیلومتر 48 از تاریخ سوم اردیبهشت تا بیستم شهریور روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12هر هفته بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    پلیس راهور ناجا همچنین اعلام کرد،: در استان قزوین، آزادراه قزوین - زنجان کیلومتر 60 تا 77 از تاریخ سوم اردیبهشت تا پانزدهم تیر 97 از ساعت 8 تا 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    براساس اعلام پلیس راهور ناجا همچنین در استان قزوین، آزاد راه های قزوین - زنجان کیلومتر 0 تا 65 و قزوین - رشت کیلومتر 0 تا 72 و قزوین - کرج کیلومتر 0 تا 65 از تاریخ پنجم اردیبهشت تا بیستم شهریور 96 روزهای شنبه از ساعت 12 تا 19 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات رنگ آمیزی پایه های تابلوهای ترافیکی، گاباریت ها و پانل فلزی تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    در ادامه این گزارش آمده است ، تردد برای غرب استان تهران، آزادراه تهران - قم کیلومتر 0 تا 30 از تاریخ پنجم اردیبهشت تا 31 خرداد از ساعت 9 تا 17روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و از ساعت 9 تا 14 روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    این گزارش افزود: در استان قزوین، لاین جنوبی آزادراه قزوین - زنجان کیلومتر 15 از تاریخ هشتم اردیبهشت تا 31 خرداد از ساعت 7 تا 19 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 7 تا 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    در این گزارش آمده است: در استان قزوین، لاین شمالی آزاد راه قزوین - رشت از تاریخ هشتم اردیبهشت تا 31 خرداد از ساعت 7 تا 19روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 7 تا 12روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
    سایر محورهای مواصلاتی کشور ازجوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو